ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طلای ایران در دوچرخه‌سواری‌ قهرمانی‌ آسیا


بهنام خسرو شاهی ملی‌پوش دوچرخه‌سواری اولین مدال طلای ایران را در مسابقه‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ کسب کرد.

ایسنا: در ادامه مسابقه‌های دوچرخه‌ سواری قهرمانی آسیا، رقابت‌های ماده "اسکرچ" برگزار شد و بهنام خسروشاهی، رکابزن ملی‌پوش ایران توانست مدال طلای این ماده را به دست آورد.

خسروشاهی سال گذشته نیز موفق شده بود در این ماده به مدال نقره برسد. او با کسب این مدال طلا به حسرت دو ساله دوچرخه‌سواری ایران در کسب طلای قهرمانی آسیا در بخش پیست پایان داد.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از دوچرخه سواری قهرمانی آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین طلای ایران در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا



مسابقات کشتی قهرمانی آسیا

اولین طلای ایران در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا / پرویز هادی بر سکوی قهرمانی ایستاد

پرویز هادی اولین مدال طلای کاروان کشتی ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا گرفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ پرویز هادی کشتی‌گیر سنگین‌وزن ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با شکست دادن حریف مغولستانی خود به مقام قهرمانی رسید. او پیش از فینال، رقبایی از کشورهای تاجیکستان، قرقیزستان و کره جنوبی را شکست داده بود.

این اولین مدال طلای ایران در این مسابقات است. فرنگی‌کاران که در کسب مدال طلا ناکام بودند و آزادکاران هم دیروز به مدال طلا نرسیدند.

کشتی گیران اوزان 66، 74، 84 و 96 کیلو هم فردا به مصاف رقیبان خود می روند./خبرآنلاین