ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طلاهای گوانگژو، یکی یکی نقره می شوند!


یا ما خیلی بدشانس هستیم یا رقیبان مان خیلی خوش شانس.مدال هایی که می توانست برای ما طلایی باشد،یکی یکی دارد رنگ نقره به خودش می گیرد.

خبر آنلاین: خبرهایی که از بازی های آسیایی می رسد چندان خوشایند نیست.تمام مدال هایی که رویشان برای طلا شدن حساب باز کرده بودیم نقره ای شده اند.مدال های ووشو،وزنه برداری،دو مدال کشتی و البته مدال هایی که در قایقرانی قرار بود بگیریم.اگر بنا به قیاس کردن باشد 4 سال قبل در گوانگژو ووشوی ایران سه طلا را در کیسه کاروان انداخته بود و احمد طالبیان هم در قایقرانی طلا گرفته بود.ضمن اینکه دو نفر از بچه های کشتی گیر هم درهمان ابتداحذف نشده بودند و مدال طلای آنها کمک بزرگی را برای کسب مقام چهارمی در باز یهای آسیایی کرده بود!

این ثانیه هاست که دارد مدال طلا را از بچه ها می گیرد.ثانیه هایی که بخشی از آن به مشکلات در ایران بر می گردد.مشکلات آماده سازی،مدیریتی،مالی و خیلی از چیزهای دیگر.آیا با روندی که رقبای ایران در این دوره پیش گرفته اند هنوز هم می توان امید داشت که مقام چهارمی 4 سال پیش در بازی های آسیایی تکرار شود؟آنجا چین بود و اینجا کره؟در آنجا،چینی ها بیشتر طلاهای قایقرانی را درو کرده بودند اما در کره این کار را دارند قزاق ها انجام می دهند.و این یعنی بدشانسی.آنها جدی ترین رقیب ایران برای کسب جایگاه چهارمی هستند.اینجا در اینچئون،کره ای ها اصلا دوست ندارند چینی ها مدال طلا بگیرند و به همین دلیل هر کجا که از دستشان بر بیاید ضد حالی اساسی به آنها می زنند.ضد حالی که تا اینجا به ضرر ایران تمام شده است.قزاق ها از صبح امروز که هنوز آفتاب نزده بود تا این لحظه سه چهار مدال طلا گرفته اند و اختلاف با کاروان ایران را به عدد 5 رسانده اند.کار کمی سخت شده است اما دور از دسترس نیست.همان طور که کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک می گوید:« شاید پیش بینی کسب مدال در برخی رشته‌ها را می کردیم که موفقیتی حاصل نشده اما دیگر رشته‌ها جبران کرده و به مدال رسیدیم.معمولاً از امروز به بعد مدال آوری ما آغاز می شود. پیش از این هم اینطور بوده است و در روزهای پایانی موفق به کسب مدال شده‌ایم.»

البته این شرط منوط به این است که قزاق ها در روزهای پایانی مدال طلای زیادی نگیرند و مثل سرنوشت کاروان ما در روزهای اخیر،مدال های طلای آنها تبدیل به رنگ های دیگری شود.تنها در این صورت است که ایران می تواند موفق به تکرار نتیجه 4 سال قبل شود.نتیجه ای که در روز پایانی  رقابت ها رقم خورد و ایران  را با کسب یک مدال طلا بیشتر از قزاق ها در جایگاه چهارمی قرار داد.


ویدیو مرتبط :
طلاهای کشف شده در خلیج فارس كشتی آنجلیكا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

AFC گوانگژو چین را نقره داغ کرد


کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز قهرمان آسیا را به خاطر کوتاهی در امور برگزاری بازی برگشت فینال جریمه سنگین کرد.

خبرگزاری فارس: گوانگژو چین در رقابت‌‌های لیگ قهرمانان آسیا به فینال این رقابت‌ها به همراه تیم الاهلی امارات رسیده بود. دیدار فینال این رقابت‌ها که به صورت رفت و برگشت بود با برتری یک بر صفر گوانگژو به پاپان رسید و نماینده چین قهرمان آسیا شد.

در این راستا در بازی برگشت مرحله فینال که به میزبانی چین برگزار شد، از سوی باشگاه گوانگژو کوتاهی‌های زیادی در امور برگزاری بازی انجام شده بود در نتیجه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز رسما رای نهایی خود را درباره این سهل‌انگاری صادر کرد و گوانگژو را به 160 هزار دلار جریمه نقدی و یک بازی بدون تماشاگر محکوم کرد.

البته AFC فدراسیون فوتبال چین را هم بی‌نصیب نگذاشت و 10 هزار دلار این فدراسیون را جریمه کرد.