ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طعنه گزارشگر بازی به سپاهانی ها!


یوسفی گفت انگار تمام اتفاقات سپاهان زیر سر استیماچ بود.

خبرآنلاین: یوسفی گفت انگار تمام اتفاقات سپاهان زیر سر استیماچ بود.

پیمان یوسفی گزارشگر بازی نفت تهران و پرسپولیس است. او در خلال گزارش این بازی، اشاره ای به نتایج دیگر بازی ها کرد و از گلزنی دوباره امین منوچهری برای سپاهان حرف زد. اما او در این لحظه جمله ای به طعنه خطاب به پرسپولیسی ها گفت: «سپاهان از هفته قبل که منوچهری گل زد، انگار از بحران خارج شده. مثل اینکه همه چیز زیر سر طفلک استیماچ بود!»


ویدیو مرتبط :
آتش بازی های سپاهانی ها پس از قهرمانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیكنان مس گزارشگر بازی را كتك زدند!



 

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال مس كرمان استعفا كرد.

به گزارش برنا، در پایان دیدار مس كرمان و فجر سپاس كه به پیروزی تیم میهمان انجامید، مرفاوی با گزارشگر بازی به شدت درگیر شد و سپس سه بازیكن مس یعنی كلاه كج، امرایی و پولادی به حمایت از سرمربی خود به گزارشگر مذكور حمله كردند تا صحنه های عجیبی رقم بخورد و ماموران انتظامی وارد ماجرا شوند.

لازم به ذكر است كه مرفاوی نیز پس از این شكست از سمت خود استعفا كرد.

ضمنا ماموران نیروی انتظامی اجازه خروج اتوبوس مس از ورزشگاه را ندادند و خواستار پیاده شدن سه بازیكن درگیر با گزارشگر كرمانی شدند.