ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طعنه رئیس باشگاه اتلتیکو به کهکشانی‌ها


رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید در خصوص مهمترین مشکلی که برای رئال مادرید جهت بازی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برشمرده می‌شود، اظهارنظر جالبی کرد.

خبرگزاری تسنیم: مصدومیت 3 مهره کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید، گرث بیل، لوکا مودریچ و کریم بنزما و غیبت آنها در بازی برگشت برابر اتلتیکو مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، موضوعی است که از سوی بسیار از رسانه‌ها به عنوان عاملی که می‌تواند به شانس صعود کهکشانی‌ها ضربه بزند، یاد شده اما انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو نظر دیگری دارد.

او در پاسخ به این سؤال که آیا رئال مادرید می‌تواند بابت فهرست بلند بالای مصدومان خود ناراضی باشد، به خبرنگاران گفت: آدم‌های ثروتمند که گریه نمی‌کنند. چرا رئال مادرید باید ناراضی باشد؟ این تیم آن قدر بازیکن دارد که با تیم دومش هم می‌تواند عملکردی فوق‌العاده را به نمایش بگذارد.

سرزو ادامه داد: تقدیر، تقدیر است. بازیکنی که تا به حال هرگز مصدوم نشده، درست قبل از یک بازی مهم خودش را آسیب دیده می‌بیند. مادرید به اندازه کافی نیرو، انگیزه و شهامت دارد تا بر مشکلات فعلی‌اش غلبه کند. هر 2 تیم برای یک هدف می‌جنگند و آن رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپاست که دستاورد بسیار مهمی است. ببینیم چه نتیجه‌ای برای این بازی رقم می‌خورد. چیزی که من می‌خواهم صعود به فینال و بازی برابر بایرن مونیخ در آن دیدار است.

رئیس باشگاه اتلتیکو درباره رویارویی تیمش و رئال در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون هم عنوان کرد: آن بازی اکنون فراموش شده است. من انتظار یک جنگ سخت را میان 2 تیم دارم، یک بازی پر از احساسات و استرس. بازیکنان، مربیان، مدیران و رسانه‌ها همه برای این بازی هیجان دارند. به نظر من اتلتیکو شانس بیشتری برای صعود دارد چون سانتیاگو برنابئو خانه ماست.


ویدیو مرتبط :
گوآنجو 2-3 اتلتیکو اتلتیکو مینیرو / جام باشگاه های جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بگومگوی کریس رونالدو با رئیس باشگاه اتلتیکو



 

 

بگومگوی کریس رونالدو با رئیس باشگاه اتلتیکو

 

ستاره پرتغالی رئال مادرید در مراسم اهدای جوایز سالانه روزنامه آ.اس با رئیس باشگاه اتلتیکومادرید جرو بحث لفظی داشت.

به نقل از سایت گل، کریس رونالدو، مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید و انریکه سرسو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید بعد از برگزاری دربی بزرگ شهر مادرید با هم جرو بحث لفظی داشتند.

در جریان دربی شهر مادرید که شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، تیبائوت کورتوئیس، دروازه بان اتلتیکو و دیگو گودین، مدافع این تیم با دریافت کارت قرمز از داور مسابقه مجبور به ترک زمین شدند تا رئال با نتیجه 1-4 به پیروزی برسد.

در پایان این دیدار بود که خوزه مورینیو، از بازی فیزیکی و پربرخورد بازیکنان اتلیتکو انتقاد کرد و به این نکته اشاره کرد که ساق بندها از مصدومیت بازیکنان رئال جلوگیری کرده است.

کریس رونالدو هم در جریان این بازی بارها تکل های خشنی را دریافت کرد و در نهایت با درد از ناحیه قوزک زمین بازی را ترک کرد.

دوشنبه شب و در مراسم اهدای جوایز سالانه روزنامه آ.اس کریس رونالدو و انریکه سرسو (رئیس باشگاه اتلتیکومادرید) با هم بر سر یک میز نشسته بودند.

در همان هنگام بود که رونالدو از رئیس اتلتیکو پرسید: «آیا برای لگد زدن هم جایزه ای می دهند؟»

و سرسو در پاسخ به رونالدو به او یادآوری کرد که باید به عملکرد تیم خودش نگاه کند: «شما هم همین کار را کردید. په په، کاروالیو و سرخیو راموس و آن آقا کوچولو با کلی مو....مارسلو.»

رونالدو اهمیتی به صحبت های سرسو نداد و فقط به رئیس اتلتیکو کیفیت بازیکنانی که درمورد آنها صحبت کرده را یادآوری کرد و خطاب به سرسو گفت: «شما در مورد بهترین های دنیا صحبت می کنید.»