ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طعنه بکام به جرارد و لیورپولی‌ها


اسطوره منچستریونایتد به آینده این تیم امیدوار است. او تاکید کرد سرنوشتی مانند لیورپول در انتظار شیاطین سرخ نیست و این تیم به زودی قهرمانی در لیگ جزیره را جشن خواهد گرفت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میرر انگلیس، سه سال از خداحافظی «سر الکس فرگوسن» از منچستریونایتد می‌گذرد و تا الان این تیم نتوانسته قهرمانی در هیچ جامی را به دست آورد.

بکام به آینده شیاطین سرخ امیدوار است و طعنه‌ای هم به قرمزپوشان آنفیلد زد زیرا تاکید کرد منچستریونایتد به سرنوشت لیورپول دچار نخواهد شد.

لیورپول از سال 1990 تا الان نتوانتسه قهرمانی در رقابت‌های لیگ جزیره را تجربه کند. این تیم تا قبل از منچستریونایتد در دوران فرگوسن، پرافتخارترین تیم لیگ جزیره بود اما با پیوستن فرگوسن به یونایتدها و 13 قهرمانی که او در لیگ جزیره به دست آورد، عنوان پرافتخارترین تیم از لیورپول گرفته شد.

بکام درباره تیم سابقش گفت: تصور نمی‌کنم منچستریونایتد به زمان زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نیاز داشته باشد. یونایتد، باشگاهی بسیار بزرگی است و تاریخ درخشانی دارد. در اینجا همه برای فوتبال می‌جنگند. هیچ جایی برای «لغزش» و از دست رفتن جام وجود ندارد.

اشاره بکام به لغزش پای استیون جرارد در دو فصل قبل رقابت‌های لیگ جزیره است که باعث شد تا «دمبا با» برای چلسی گلزنی کند و جام قهرمانی از دستان قرمزپوشان آنفیلد خارج شود.

لیورپول در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عملکرد بدی از خود نشان داد و از هشت بازی تنها 9 امتیاز را به دست آورد و همین هم باعث شد تا سران این باشگاه انگلیسی، برندان راجرز را از کار برکنار کنند. این در حالی است که منچستریونایتد شروع بهتری داشته است و با دو امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی، صدرنشین در جایگاه سوم جدول رده بندی جای دارد.


ویدیو مرتبط :
تمرین جرارد با لیورپولی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جرارد: من مثل بکام خوش‌تیپ نیستم


هافبک انگلیسی جدید تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی به هواداران این تیم هشدار داد از او انتظار نداشته باشند که به اندازه هموطن‌ و هم‌تیمی پیشین‌اش در تیم‌ ملی انگلیس بر بازی این تیم تأثیرگذار باشد.

خبرگزاری تسنیم: استیون جرارد می‌گوید که هواداران لس‌آنجلس گلکسی نباید او را با دیوید بکام مقایسه کنند چون او از نظر تیپ و تأثیرگذاری بر MLS به پای هموطن خود نمی‌رسد.

بکام سال 2007 از رئال‌مادرید به لس‌آنجلس گلکسی پیوست و در پنج فصل حضورش در این تیم که با سه قهرمانی در کنفرانس غرب و پلی‌آف‌ها و نیز دو قهرمانی در MLS کاپ برای او همراه بود، تأثیر بسیاری بر جایگاه و عملکرد لس آنجلسی‌ها گذاشت.

حالا از جرارد انتظار می‌رود که پا در جای پای هموطن خود بگذارد اما خود او می‌گوید که این انتظار نابجاست. جرارد به ESPN‌ گفت: فکر می‌کنم برای خود من و هواداران مهم است این موضوع را درک کنند که من دیوید بکام نیستم. من نه به اندازه دیوید خوش‌تیپ هستم و نه شاید تأثیری که او بر بازی گلکسی داشت را داشته باشم اما دوست دارم اینگونه فکر کنم که وقتی به زمین بازی می‌روم در همان سطحی که او بازی می‌کرد، بازی خواهم کرد.

جرارد ادامه داد: از زمانی که فکر بازی در MLS به سرم افتاد، این لیگ را مورد مطالعه قرار دادم. من بازی‌های گلکسی را تماشا کردم و از طریق اینترنت پیگیر اتفاقات MLS و وضعیت بازیکنان این لیگ بودم.

جرارد 35 ساله که فصل گذشته به دوران 28 ساله‌ حضورش در لیورپول پایان داد، اعتراف کرد ترک آنفیلد برای او یک چالش بوده است. او افزود: برای من کار آسان این بود که قراردادم را یک سال دیگر با لیورپول تمدید کنم، در منطقه امن و آرام بمانم و فقط یکی از بازیکنان تیم باشم و این وضعیت ادامه پیدا کند تا اینکه یک روز بازنشسته شوم. با این حال من دوست دارم که خودم را به چالش بکشم و فکر می‌کنم که در این سن و سال بازی در گلکسی یک فرصت فوق‌العاده و چالشی بزرگ برای من بود و برای آغاز آن دیگر نمی‌توانم منتظر بمانم.

جرارد درباره انگیزه‌اش برای ادامه دوران بازیگری‌ خود در MLS تأکید کرد: تنها کاری که من می‌توانم انجام دهم این است که به میدان بروم و با عملکردم به همه ثابت کنم که هنوز تمام نشده‌ام و وقت بازنشستگی‌ام فرا نرسیده است. پول هرگز انگیزه من برای ادامه دوران بازیگری‌ام نبوده است. البته این را هم نمی‌گویم که پول برایم بی‌اهمیت است. من امنیت دارم. در واقع خیلی وقت است از بابت زندگی‌ام آسوده خاطر هستم. سال گذشته می‌توانستم بازنشسته شوم و بقیه عمرم را در سواحل بگذارنم اما این با شخصیت من سازگار نیست. من یک فوتبالیست هستم، یک برنده و می‌خواهم تا جایی که امکان دارد به دوران بازیگری‌ام ادامه دهم.