ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طعنه برانکو به نتیجه نظرسنجی نود



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

دوشنبه شب در نظرسنجی برنامه نود، کارلوس کروش به عنوان بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب انتخاب شد.

به گزارش خبرآنلاین، او در حالی این عنوان را كسب كرد كه تصور می شد برانكو به خاطر موفقیت های اخیر با پرسپولیس، به راحتی رای اكثریت را كسب می كند و به عنوان بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب انتخاب می شود. اما در عمل این اتفاق رخ نداد و كروش در جدالی نفس گیر توانست به عنوان بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب انتخاب شود.


روزنامه خبرورزشی امروز در صفحه اول خود تیتری درباره این موضوع زده و نوشته كه برانكو به نتیجه این برنامه طعنه زده است. این روزنامه به نقل از برانكو نوشت: «خندیدم و خوابیدم. به نظرسنجی فكر نمی كنم، به فكر پرسپولیسم.» برانكو همچنین در مصاحبه با این روزنامه به كروش تبریك گفته و كروش را رفیق خوب خود معرفی كرده است.

 

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه برانکو؛ عدم نتیجه گیری پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نظرسنجی سرخابی و حواشی استقلال تراکتور در نود



 

 

نظرسنجی سرخابی و حواشی استقلال تراکتور در نود

نود این هفته عادل فردوسی پور رنگ و بوی سرخابی دارد و البته به دیدنش می ارزد.میهمان ویژه برنامه هم برای فوتبال دوستان جذابیتی خاص دارد.

 

تماشای برنامه این هفته نود پرونده دربی سرخابی پایتخت را که در جمعه آینده برگزار می شود باز می کند و مخاطبان را به میهمانی برنامه ای جذاب می کشاند.

دوستداران فوتبال می توانند در برنامه این هفته نود برنامه متنوعی را شاهد باشند که بیشتر رنگ سرخابی دارد.

مرور چند دربی قدیمی،حضور میهمان ویژه و نظرسنجی مرتبط با دربی از آیتم های اصلی برنامه نود است ضمن این که طرفداران پرشور تراکتورسازی می توانند از قاب نود یک بار دیگر شاهد پیروزی ارزشمند تیم شان در برابر استقلال تهران باشند.

مروری کارشناسانه بر تساوی پر رنگ و لعاب پرسپولیس در خانه ذوب آهن از دیگر بخش های جدی برنامه ایه هفته نود خواهد بود..../برنا