ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طرح پیراهن تیم‌ملی عوض می‌شود!


در پی انتقاد رسانه ها و هم چنین طرفداران تیم ملی از طرح پیراهن تیم ملی که هفته پیش رونمایی شد فدراسیون فوتبال قصد دارد طرح جدیدی را به شرکت جیووا پیشنهاد دهد.

ورزش سه: طرح ساده پیراهن تیم ملی که از سوی برخی رسانه ها به زیر پیراهن! تشبیه شده بود از سوی فدراسیون فوتبال تعیین گردید و گلایه ای به شرکت جیووا وارد نیست. به هر صورت بعد از انتقادات صورت گرفته از طرح ساده پیراهن تیم ملی فدراسیون فوتبال بر آن شده که طرح جدیدی را برای تولید به شرکت ایتالیایی ارایه دهد.

طرح جدید هم اکنون آماده است که قرار است امروز و فردا در اختیار مهدی تاج قرار گیرد. در صورت تایید از سوی رئیس جدید فدراسیون فوتبال طرح به ایتالیا فرستاده می شود تا پیراهن های جدید تیم ملی برای بازی های دوستانه خرداد ماه تولید شود. این احتمال وجود دارد فدراسیون فوتبال به زودی برای انتخاب طرح بهتر برای پیراهن تیم ملی در سایت اینترنتی خود فراخوان بگذارد و از طراحان زبده کشور برای انتخاب طرح کمک بگیرد.


ویدیو مرتبط :
رونمایی از پیراهن تیم ملی با طرح یوزپلنگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرح جنجالی پیراهن تیم ملی آلمان +عکس



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی آلمان

کمپانی آدیداس، شرکت تامین کننده پیراهن‌های تیم ملی آلمان از طرح جدید پیراهن دوم این کشور پرده برداری کرد..

در چندسال اخیر پیراهن‌های دوم تیم ملی آلمان با زمینه اصلی سبز و یا مشکی طراحی می‌شد اما این کمپانی در طرح جدید خود برای سال 2015 سعی کرده است این دو رنگ کلاسیک پیراهن‌های این تیم را با هم ترکیب کند.

 

 انتقادها از این طراحی جنجالی و عجیب به حدی بالا گرفته است که روزنامه بیلد آلمان با برگزاری نظرسنجی از کاربران خود خواسته تا در خصوص این طرح جنجالی اظهار نظر کنند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی آلمان

 


اخبار ورزشی - بانک ورزش