ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طرح پیراهن‌های انگلیس برای یورو 2016


تصاویر طرح پیراهن‌های سه‌شیر برای مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ لو رفت.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال انگلیس با 10 پیروزی در 10 بازی‌اش در مرحله انتخابی یورو 2016 خود را به مرحله پایانی این رقابت‌ها رساند. شاگردان روی هاجسون بر اساس قرعه در گروه B مسابقات یورو 2016 با تیم‌های ولز، اسلواکی و روسیه همگروه هستند.

در حالی که کمتر از شش ماه به شروع این رقابت‌ها که قرار است به میزبانی فرانسه برگزار شود، مانده است، طرح‌های پیراهن اول و دوم سه‌شیر لو رفت. بر اساس تصاویر لو رفته پیراهن اول انگلیس سفید رنگ با خط‌های آبی‌رنگ در کنار‌ه‌هاست. پیراهن دوم هم قرمز رنگ با خط‌هایی آبی‌رنگ در کناره‌هاست.

طرح پیراهن‌های انگلیس برای یورو 2016

طرح پیراهن‌های انگلیس برای یورو 2016


ویدیو مرتبط :
سوئیس - انگلیس مقدماتی یورو 2016 فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی انگلیس، اوکراین و اتریش در انتخابی یورو 2016 / تساوی روسیه مقابل مولداوی



اخبار, بازی‌های مرحله انتخابی یورو

اخبار ورزشی - پیروزی انگلیس، اوکراین و اتریش در انتخابی یورو 2016 / تساوی روسیه مقابل مولداوی

چهار مسابقه از بازی‌های مرحله انتخابی یورو 2016 برگزار شد..

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته سوم مسابقات انتخابی یورو 2016 چهار مسابقه برگزار شد. انگلیس امشب با استونی دیدار كرد كه این دیدار را با گل دقیقه 74 رونی برد.


اوكراین هم با یك گل مقدونیه را شكست داد. تك گل این دیدار را سرگی سیدورچوك در دقیقه 45 به ثمر رساند. اتریش و مونته نگرو هم به مصاف هم رفتند كه اتریش با گل دقیقه 24 روبن اوكیتی این بازی را برد. روسیه هم میزبان مولداوی بود كه مسابقه این دو تیم با تساوی یك بر یك به پایان رسید. آرتم دیوبا زننده تك گل روسیه بود و الکساندرو هم گل مولداوی را زد.
اخبار ورزشی - خبرآنلاین