ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طرح لباس تیم ملی تایید شد


برند جیووا که قرار است در بازی‌های آینده لباس تیم ملی را تامین کند طرح‌های ارسالی خود را از فدراسیون تحویل گرفت.

ورزش سه: برند جیووا که قرار است در بازی‌های آینده لباس تیم ملی را تامین کند طرح‌های ارسالی خود را از فدراسیون تحویل گرفت.

جیووا طرح‌های خود را به کمیته بازاریابی فدراسیون فرستاده بود که از بین طرح‌ها 2 طرح به عنوان لباس‌های اول و دوم تیم ملی انتخاب شده و تولید آن آغاز می‌شود تا در اردیبهشت ماه در اختیار کمیته تیم‌های ملی قرار بگیرد.

این برند ایتالیایی به مدت 3 سال پشتیبانی تیم‌های ملی را برعهده خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال با طرح یوزپلنگ ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرح یوز آفریقایی روی لباس تیم‌ملی فوتبال ایران!




اخبار ورزشی - آبروریزی دیگری برای فدراسیون در راه است
طرح یوز آفریقایی روی لباس تیم‌ملی فوتبال ایران!

 فدراسیون جهانی فوتبال پس از روزها مذاکره و رایزنی مسئولان فدراسیون کشورمان موافقتش را با حک شدن طرح یوز ایرانی روی لباس تیم ملی ایران در جام جهانی اعلام کرد.

به گزارش بانک ورزش، این طرح همزمان با رونمایی از لباس تیم ملی رونمایی شد و دیروز طراح نامدار کشورمان که این طرح را به سفارش مسئولان حفاظت محیط زیست آماده کرده بود مصاحبه ای انجام داد و اعلام کرد طرحی که روی پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان نقش بسته اصلا یوز ایرانی نیست و یوز آفریقایی است. این طراح معتقد بوده عده ای در طرح او دست برده اند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,طرح لباس تیم ملی ایران در جام جهانی


 مسلما خیلی‌ از مردم متوجه تفاوت یوز ایرانی و  آفریقایی نمی شوند ولی کسانی که این طرح را سفارش داده‌اند چرا نباید پس از تحویل گرفتن طرح و زمان چاپ آن روی لباس تیم ملی، متوجه این تفاوت بشوند؟


 تنها دستاوردی که سفر بلاتر به ایران داشت همین حک کردن  تصویر یوز ایرانی روی لباس تیم ملی برای جام جهانی برزیل بود که این دستاورد هم تا به اینجای کار از دست رفته است. بهتر است تا آل‌اشپورت تعداد بیشتری از این لباس را تولید و به بازار عرضه نکرده، اهالی فدراسیون این طرح را اصلاح کنند وگرنه آبروریزی بزرگی برای فدراسیون کفاشیان و حتی سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان در راه خواهد بود.
 اخبار ورزشی - بانک ورزش