ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طاهری: نشان دادیم سطح‌مان بالاتر از آسیاست


بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: نشان دادیم که سطح تیم ملی فوتسال ایران بالاتر از آسیاست.

خبرگزاری فارس: محمد طاهری پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از رقابت‌های جام ملت‌های اسیا و کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات اظهار داشت: خدا را شکر بعد از دو دوره ناکامی و البته بدشانسی توانستیم در این مسابقات بر همه چیز غلبه کنیم و عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی با اشاره به سطح بالای مسابقات تاکید کرد: هر ساله مسابقات سخت‌تر می‌شود مخصوصا اینکه در این دوره از رقابت‌ها مقدماتی جام جهانی را هم در پیش داشتیم که کار به مراتب سخت‌تر می‌شد. خوشبختانه با دعای خیر مردم که همیشه بدرقه بازیکنان است توانستیم این عنوان را از آن خود کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال در مورد صعود یک پله‌ای ایران در رده‌بندی جهانی یادآور شد: ما هم اکنون دیدگاه جهانی داریم و نشان دادیم که سطح‌مان به مراتب بالاتر از آسیاست. ترسی را به جان تمامی تیم‌های جهان انداختیم و ثابت کردیم که به دنبال سکوی جهانی هستیم. با تدارکات خوبی که برای جام جهانی در نظر می‌گیریم خود را برای مسابقات آماده می‌کنیم.

طاهری خاطرنشان کرد: هم اکنون توقعات از تیم ملی فوتسال بالا رفته است که البته این به حق است. امیدوارم در ادامه هم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم و انتظارات را برآورده کنیم.

وی در مورد پاداش 500 دلاری به بازیکنان خاطرنشان کرد: بازیکنان برای پول کار نمی‌کنند. حالا مزد زحمات آنها را قرار است بدهند. همین که پرچم کشورمان در کشوری بیگانه به اهتزاز درمی‌آید خستگی از تن‌مان بیرون می‌رود.

بازیکن تیم ملی فوتسال در مورد اینکه در این دوره از رقابت‌ها نتوانستیم عنوان آقای گلی را از آن خود کنیم، گفت: تایلند در آخرین بازی خود مقابل تیم راحتی چون ویتنام قرار گرفت و بازیکن این تیم توانست 4 گل به ثمر برساند. طیبی در رقابت با او بود که حقش بود به این عنوان دست یابد اما متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد. دوست داشتیم که تمامی عناوین را از آن خود کنیم اما فقط این عنوان را به دست نیاوردیم که در دوره بعد امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.


ویدیو مرتبط :
علیزاده: سطح مسابقات گرندپریكس از جهانی هم بالاتر بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قطبی: سطح بین‌المللی‌مان را نشان دادیم؛ همه از ما می‌ترسند



 

 

 

قطبی: سطح بین‌المللی‌مان را نشان دادیم؛ همه از ما می‌ترسند

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل امارات سطح بین‌المللی‌مان را نشان دادیم و فکر می‌کنم هیچ تیمی دوست ندارد با ایران مسابقه دهد.

افشین قطبی پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل امارات اظهار داشت: خوشحالم که موفق شدیم این تیم را شکست دهیم. این پیروزی خیلی دلچسب و شیرین بود. ما با 9 تغییر در این بازی به میدان رفتیم که فکر کنم کمتر مربی چنین تصمیمی گرفته باشد.

وی افزود: خوشحالم که تیمی تشکیل شده که هر بازیکن آن می‌تواند نقش بسزایی در پیروزی داشته باشد. ما به هر 23 بازیکن تیم احتیاج داریم و با روحیه مقابل حریفان به میدان خواهیم رفت تا به هدف اصلی و قهرمانی آسیا برسیم.

قطبی عنوان کرد: در نیمه دوم مقابل امارات سطح بین‌المللی تیم را به رخ سایر حریفان کشیدیم و نشان دادیم که از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی آسیا هستیم.

وی درباره دیدار با کره جنوبی گفت: ما 3 روز برای این دیدار فرصت داریم و باید با تمام توان مقابل این تیم ظاهر شویم تا این تیم را شکست دهیم. قطعا تمرکز بالا در این دیدار حرف اول را خواهد زد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد کادر فنی کره جنوبی از رویارویی با ایران هراس دارد، گفت: طبیعی است که همه تیم‌های حاضر در این رقابت از ما هراس داشته باشند. من فکر می‌کنم هیچ تیمی دوست ندارد با ایران مسابقه دهد.

قطبی در پایان با تبریک این پیروزی به تمامی ایرانیان خاطرنشان کرد: هر برد مانند ویتامین است و باعث اعتماد به نفس بازیکنان می‌شود و می‌تواند موفقیت را رقم بزند.