ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طاهری: تمرکز اصلی ما روی لیگ برتر است


سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: یکسری از بازیکنان لیست برانکو بعد از تعامل و همفکری حضورشان قطعی شده و برخی دیگر در حال بررسی هستند.

خبرگزاری فارس: علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با رادیو ورزش ضمن تبریک برد تیم ملی والیبال مقابل تیم ملی والیبال آمریکا در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه در آستانه شروع لیگ برتر هستیم و برای اینکه فوت وقت نداشته باشیم با هماهنگی‌هایی که رابط برانکو انجام داد همان دیروز که او به تهران آمد جلسه‌ای برقرار کردیم تا نسبت به برنامه‌ها که باید وجود داشته باشد برنامه‌ریزی شود.

وی ادامه داد: برانکو مربی با درایت و بزرگی است که او هم از این مساله استقبال کرد که همه چیز بر روی نظم باشد و کمیته‌های انضباطی و فنی باشگاه مشغول به کار شوند. چرا که باشگاه باید به تمام معنا وارد عرصه باشگاه‌داری شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: درباره شرایط خاص پرسپولیس باید بگویم الان همه تمرکز ما  روی لیگ برتر است و از او خواستیم که برنامه‌های خودش را ارایه دهد و برانکو هم استقبال کرد هرچند که نگاه ما بلند مدت است و شاید در این زمان مجبور به استفاده از بازیکنان سایر تیم‌ها باشیم اما نگاه ویژه‌ای به استعدادیابی و پرورش نیروهای خودی داریم.

وی درباره بحث یارگیری و اعزام پرسپولیس به اردو افزود: همانطور که گفتم تمرکز اصلی ما بر روی مسابقات لیگ برتر است و عدم وجود تیم پایه در پرسپولیس آسیب‌شناسی شده اما ما لیستی از برانکو داشتیم که در جلسه همراه با حسین عبدی و حمیدرضا گرشاسبی تعامل کردیم به هر حال حسین عبدی اطلاعت فنی بالا و غنی دارد و برانکو هم از این تعامل استقبال کرد. یک سری از بازیکنان دراین جلسه حضورشان قطعی شد و قرار شد با آنها صحبت کنیم و برای یکسری از بازیکنان دیگر قرار شد خود برانکو بررسی کند و ما باید بازیکنانی که او می‌خواهد را هر چه سریعتر به او برسانیم.

طاهری درباره شروع تمرینات هم افزود: تمرینات از امروز و در نزدیکی افطار آغاز می‌شود و زمان تقریبی اردو را هم مشخص کردیم و قرار شد با تشریفات قانونی این اعزام انجام شود.

وی در پایان درمورد موضوع اسپانسرینگ باشگاه پرسپولیس هم تصریح کرد: بخش مالی در حال رایزنی است و بخشی از کار انجام شده و بخش دیگر این مساله هم در حال انجام شدن است.


ویدیو مرتبط :
مشکلات بیش فعالی/عدم تمرکز و توجه (ویژگی های اصلی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو دلیل اصلی کاهش گل در لیگ برتر



اخبار,اخبارورزشی,لیگ برتر


 اخبار ورزشی - دو دلیل اصلی کاهش گل در لیگ برتر

 بازیکن سابق تیم‌ ملی فوتبال ایران می‌گوید پیر بودن لیگ و همچنین نداشتن بازیکنان بازی‌ساز برای ایجاد فرصت‌های مناسب از جمله دلایل کم گل بودن لیگ برتر است.

ابراهیم آشتیانی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد کم گل بودن رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: کیفیت پایین تیم‌ها و همچنین ارائه سیستم‌ بسته و دفاعی سبب شده تا رقابت‌های لیگ کم گل و کم هیجان باشد.

او ادامه داد: دلایلی چون فشار حاصل از بدنسازی یا هماهنگ نبودن در هفته‌های اول به هیچ عنوان قابل قبول نیست. در فوتبال روز دنیا همه چیز بر اساس زمان بندی مشخص است و این بهانه هیچ جایی در این فوتبال ندارد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران به اضافه شدن کلمه "حرفه‌ای" به نام لیگ برتر فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: چند سال پیش به اجبار AFC مجبور شدیم تا لیگ فوتبال را به صورت حرفه‌ای برگزار کنیم که گویا فقط در حرف باقی مانده است.

آشتیانی اضافه کرد: نداشتن مهاجمان خوب که بتوانند به خوبی از فرصت‌ها استفاده کنند و همچنین ها‌فبک‌های بازیساز سبب شده تا در سه هفته اول شاهد فقر گلزنی در لیگ برتر باشیم. شاید در سال‌های اخیر فقط مجتبی جباری و محرم نویدکیا در امر بازیسازی موفق عمل کرده باشند و کمتر بازیکنی را در این پست موفق دیده‌ایم.

او افزود: علاوه بر این هیچ‌گونه برنامه‌ریزی خاصی برای استفاده از شروع مجددها انجام نمی‌شود. فقط گاهی بر روی اشتباه‌های دفاع‌ها یا دروازه‌بان شاهد گل خوردن تیم‌ها هستیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران به افت کیفیت فنی لیگ برتر فوتبال در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: وقتی کیفیت لیگ افت پیدا می‌کند طبیعی است که شاهد کاهش گل‌ در لیگ باشیم. همین اتفاقات هم سبب می‌شود تا تماشاگران کمتری در هفته‌های آتی به ورزشگاه بیایند.

آشتیانی همچنین بازی بسته تیم‌ها را یکی دیگر از دلایل کم گل شدن لیگ دانست و افزود: بیشتر تیم‌ها به بازی بسته روی آورده‌اند و برنامه خاصی برای گلزنی ندارند. البته این امر با انجام یک بازی با سیستم‌ دفاعی و استفاده از ضد حملات متفاوت است.

او به حضور اندک بازیکنان جوان در تیم‌های لیگ برتری اشاره کرد و گفت: پیر شدن تیم‌ها نیز یکی دیگر از دلایل افت کیفیت بازی‌ها و در نتیجه‌ کم گل شدن آنها است. به یاد دارم بازیکنی همچون خداداد عزیزی در سنین بسیار پایین خود را به عنوان پدیده در تیم ابومسلم مطرح کرد و بعدها توانست در تیم‌های مطرح بازی کند.

آشتیانی در پاسخ به این سوال که در طول هفته‌های سپری شده از لیگ کدام تیم عملکرد بهتری را داشته؟ گفت: به نظرم تیم فوتبال سپاهان منسجم‌تر و بهتر از سایر تیم‌ها بازی کرده است. مشخص است این تیم بر روی نفرات خود کار کرده و با برنامه‌ بازی می‌کند.

او به تاثیرگذاری افت کیفیت لیگ برتر در تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: تیم ملی ایران بیشتر بازیکنانش را از لیگ برتر تامین می‌کند. دلیل اصلی این که کارلوس کی‌روش در تیم ملی به سراغ بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ کشورهای دیگر می‌رود نیز همین کیفیت پایین لیگ است.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان خاطر نشان کرد: سال‌هاست در لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های ایرانی ضعیف عمل می‌کنند و نتوانسته‌اند عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهند. تا زمانی که ساختارهای مناسبی در لیگ برتر فوتبال ایجاد نشود نمی‌توان انتظار پیشرفت در لیگ را داشت.
 

اخبار ورزشی - ایسنا