ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طارمی: پرسپولیس پتانسیل قهرمانی دارد


مهاجم تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید انتخابش به عنوان بهترین مهاجم فصل چهاردهم کارش را برای این فصل سخت‌تر کرده است.

خبرگزاری ایسنا: مهدی طارمی درباره انتخابش به عنوان بهترین مهاجم لیگ چهاردهم، اظها‌ر کرد: واقعا خوشحالم که به این عنوان دست یافته‌ام. بهترین مهاجم لیگ شدن برای من یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود. از همه کسانی که به من رای دادند تا بهترین مهاجم لیگ شوم تشکر می‌کنم. سال گذشته شرایط بسیار سخت بود، اما خدا را شاکرم که در انتهای فصل عنوان خوبی دست یافتم.

وی افزود: سال گذشته کسی من را نمی‌شناخت بنا‌بر‌این کارم خیلی راحت‌تر بود، ولی الان که به عنوان بهترین مهاجم انتخاب شده‌ام کارم سخت خواهد بود. می‌دانم که همه هو‌اد‌ا‌ران و برانکو از من انتظارات ویژه‌ای دارند. باید تمام سعی و تلاشم را انجام دهم تا انتظارات را برآورده کنم.

طارمی تاکید کرد: برنامه‌ام برای فصل آینده این است که با تلاش و کوشش بتوانم هم آقای گل لیگ شوم و هم مجددا به عنوان بهترین مهاجم انتخاب شوم. ان‌شا‌ء‌الله این اتفاق رخ خواهد داد.

مهاجم تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره این که برانکو اعتقاد ویژه‌ای به او دارد، گفت: بله! همین طور است. برانکو اعتقاد ویژه‌ای نسبت به من دارد. وقتی مربی بزرگی همچون برانکو به من اعتقاد دارد واقعا برایم جای خوشحالی است. البته این بدان معنا نیست که من سعی و تلاش را کنار بگذارم و کاری انجام ندهم. باید در تمرینات بیشتر کار کنم تا در بازی‌ها با عملکردم جواب کادرفنی را بدهم.

طارمی با بیان این که پر‌سپولیس پتانسیل‌ کسب عنوان قهرمانی را دارد، تصریح کرد: امسال تیم‌مان جوانتر از پارسال شده است، اما در بین این جوانان بازیکنان با تجربه‌ای وجود دارد که می‌توانیم از تجربیات آنها استفاده کنیم. ما سال گذشته علی‌رغم تلاش‌هایی که انجام دادیم نتایج خوبی را کسب نکردیم، ولی امسال مطمئنا پتانسیل‌ کسب قهرمانی را داریم و باید هر چه که در توان داریم بگذاریم تا پس از سال‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.


ویدیو مرتبط :
گل پرسپولیس به پیکان (طارمی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو: آقای گلی طارمی مهم نیست، قهرمانی پرسپولیس اهمیت دارد/ استیماچ بازیکن من بوده است



اخبار,اخبارورزشی,تیم ‌فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید "آقای گلی" مهدی طارمی در لیگ برایش مهم نیست.

برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با  ایسنا ، درباره آخرین وضعیت تیم ‌فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس و همین طور دیدارهای آینده این تیم صحبت کرد. سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید مهم‌تر‌ین مساله برایش قهرمانی پر‌سپولیس است و این که چه کسی آقای گل لیگ شود اهمیتی ندارد.

در ادامه گفت‌و‌گوی برانکو ایوانکوویچ با خبرنگار ایسنا را می‌خوانید:

* ابتدا از دیدار پر‌سپولیس مقابل استقلال اهواز شروع کنید. در آن دیدار پر‌سپولیس علی‌رغم بازی فوق‌العاده‌ خوبی که به نمایش گذاشت فر‌صت‌های گلزنی زیادی را همچون دیدارهای قبل از دست داد و فقط یک بار توانست د‌ر‌وازه‌ حریف را باز کندد، نظرتان در این باره چیست؟
ما بازی فوق‌العاده‌ای را انجام دادیم و بازیکنانم با تمام وجودشان تلاش کردند که تیم به موفقیت برسد. آن چیزی که برای من مهم است این است که فرصت‌های گلزنی زیادی را خلق کردیم و هو‌اد‌ا‌ران از فو‌تبا‌لی که ما ارائه کردیم لذت بردند. باید بگویم بازیکنانم با استرس زیاد به دنبال کسب پیروزی بودند و به همین دلیل وقتی گل اول به ثمر رسید تمرکزشان را از دست دادند، زیرا می خواستند گلی را دریافت نکنند و به پیروزی برسیم. تلاش‌های آنها قابل تحسین است، اما باید طوری عمل کنیم که در بازی‌های آینده از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

* مهدی طارمی فر‌صت‌های زیادی را در این دیدار از دست داد. خیلی‌ها معتقد هستند که او گلزن تمام عیاری نیست. آیا شما با این نظر موافق هستید؟
طارمی یکی از بهترین بازیکنان ما در دیدار مقابل استقلال اهواز بود. البته منظور من نوع بازی بود که او ارائه کرد. درست است که شانس‌های زیادی را از دست داد، ولی نباید فراموش کرد که خیلی از این شانس‌ها را خودش به وجود می‌آورد اما به خاطر عدم تمرکز نمی‌توانست به خوبی از آنها بهره ببرد. او بارها در میانه زمین توپ ربایی کرد و خود را در موقعیت‌های گلزنی قرار داد. باید بپذیریم که او یکی از بازیکنان خوب تیم پر‌سپولیس بود که فقط در امر گلزنی ناکام عمل کرد. باید طارمی سعی کند در بازی‌های آینده با تمرکز بیشتری بازی کند و فرصت‌های به دست آمده را به گل تبدیل کند.

* شما به آقای گلی مهدی طارمی امیدوار هستید؟
راستش برای من آقای گلی مهدی طارمی یا بازیکنان دیگری اهمیت ندارد آن چیزی که برای من مهم است این است که تیمم به قهرمانی برسد. من برای رسیدن به این هدف تمام تلاشم را می‌کنم و تمرکزم را روی تیم گذاشته‌ام تا با کسب عنوان قهرمانی هو‌اد‌ا‌ران پرشور تیمم را خوشحال کنم. حال اهمیتی ندارد که چه بازیکنی آقای گل لیگ می‌شود. البته اگر این آقای گل جزو تیم پر‌سپولیس باشد لذت بخش‌تر خواهد بود.

* در ابتدی فصل پر‌سپولیس بنا به دلایلی نتایج خوبی نمی‌گرفت، حتی در مقاطعی نیز صحبت از برکناری شما به میان آمد، اما با گذشت زمان شرایط بهتر شد به طوری که از شش بازی اخیرتان چهار پیروزی به دست آورده‌اید. با این روند می‌توان امیدوار بود که در نیم فصل پر‌سپولیس قهرمان شود؟
واقعا سخت است که به این موضوع فکر کنیم. آن چیزی که بر دوش ما گذاشته و از وظایف ما است این است که تلاش کنیم و بازی‌های پیش‌رو را یک به یک با پیروزی پشت سر بگذاریم. این که ما در پایان نیم فصل جزو تیم‌های بالانشین جدول باشیم بستگی به نتایج تیم‌های دیگر هم دارد. مطمئنا اعضای کادرفنی پر‌سپولیس، بازیکنان و همین طور مدیریت باشگاه در تلاش هستند تا این تیم بهترین نتایج را کسب کند.

* ایگور استیماچ هدایت تیم فو‌تبا‌ل سپاهان را بر عهده گرفته است. در حال‌ حاضر سه مربی کروات در فو‌تبا‌ل ایران فعالیت می‌کنند. حضور این مربیان را در ایران چطور ارزیابی می کنید؟
مربیان کروات بهترین مربیان دنیا هستند. اگر خاطرتان باشد در گذشته بلاژویچ که مربی سوم جهان بود در ایران کار کرد. کرانچار نیز مدتی در ایران بود. او نیز سابقه هدایت تیم ‌ملی کرواسی را در کارنامه دارد. البته فراموش نکنید که استیماچ هم قبلا سرمربی تیم ‌ملی کرواسی بوده است. در مورد خودم هم باید بگویم که هفت سال در رده ملی فعالیت کرده‌ام به طوری که پنج سال آن را سرمربی تیم ‌ملی ایران بودم. سابقه و کارنامه مربیان کروات گواه کار آنها است بنا‌بر‌این فکر می‌کنم که حضور استیماچ و امثال او در فو‌تبا‌ل ایران به پیشرفت فو‌تبا‌ل ایران کمک خواهد کرد. او قبلا بازیکن من بوده و الان هم دوست صمیمی من محسوب می‌شود. ما با هم رفیق هستیم، اما در زمین فو‌تبا‌ل رقیب هم خواهیم بود. فکر می‌کنم که ر‌قا‌بت بین ما جالب شود.

* هفته‌ آینده باید مقابل نفت تهران قرار بگیرید. این بازی را چطور ارزیابی می کنید؟
نفت یکی از بهترین تیم‌های ایران است. این تیم پارسال می‌توانست قهرمان لیگ شود و در دور سوم لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشت. همه اینها گواه این است که نفت یکی از بهترین تیم‌ها است بنا‌بر‌این ما کار سختی مقابل این تیم پیش‌رو خواهیم داشت، اما سعی می‌کنیم طوری مقابل این تیم بازی کنیم که هو‌اد‌ا‌ران ما را تحسین کنند.

* مقابل نفت باید در ورزشگاه تختی به میدان بروید، با توجه به کیفیت نامطلوب زمین چمن این ورزشگاه کارتان سخت‌تر نخواهد شد؟
قطعا همین طور است. کارمان سخت‌تر می‌شود، ولی چاره‌ای نداریم که در ورزشگاه تختی با نفت بازی کنیم.


اخبار ورزشی  -  ایسنا