ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طارمی: من تازه وارد هستم، نه بزرگتر پرسپولیس



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,طارمی

ستاره این روزهای قرمزها از هواداران و خبرنگاران به خاطر رفتار اخیرش عذرخواهی می کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ رفتار تندی که مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس در روز اعتصاب این تیم با خبرنگاران داشت، باعث انتقادهای فراوانی از او شد.

 

این بازیکن به محض دیدن خبرنگاران با صدای بلند گفت: «کی اینارو راه داده اینجا؟» و سپس خودش را بزرگتر پرسپولیس خواند. این رفتار در دو روز گذشته برای طارمی دردسر زیادی ساخت تا او امروز سکوتش را بشکند و در این باره حرف هایی بزند. طارمی به روزنامه پیروزی گفت: «من تازه وارد هستم، نه بزرگتر.» او همچنین گفت: «شجاعت دارم، باز هم از هواداران و رسانه ها عذرخواهی می کنم.»

 

طارمی همچنین در واکنش به مشکلات مالی اش با باشگاه این جمله را به زبان آورد: «نمی توانستم اول فصل 50 درصد بگیرم و تمدید کنم؟!»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
گل پرسپولیس به پیکان (طارمی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طارمی: من نگفتم بزرگتر پرسپولیس هستم


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص اتفاقات تمرین روز دوشنبه صحبت کرد.

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص اتفاقات تمرین روز دوشنبه صحبت کرد.

در اواخر تمرین امروز پرسپولیس مهدی طارمی مهاجم این تیم پیش خبرنگاران آمد و با آنها در خصوص اتفاقات تمرین روز دوشنبه و اینکه او گفته بود من بزرگتر تیم هستم صبحت کرد.

طارمی در این دیدار به خبرنگاران گفت: که من همواره رابطه خوبی با شما داشتم و دارم و هر روز همدیگر را سر تمرین می‌بینیم اما من آن روز واقعا نگفتم که من بزرگتر تیم هستم اما متاسفانه برخی رسانه‌ها از قول من نوشتند که من گفته‌ام بزرگتر پرسپولیس هستم.

طارمی پس از این صحبت‌ها به خبرنگاران گفت که با آنها مشکلی ندارد و امیدوار است همه این بحث‌ها تمام شود.