ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طارمی: مثل دیدار با لخویا بازی می کنیم


مهاجم تیم پرسپولیس گفت:اگر در بازی مقابل بنیادکار فرصتی نصیبم شود حتما از آن استفاده خواهم کرد اما مهم نیست که من گلزنی کنم یا پاس گل بدهم.

کاپ: مهدی طارمی در خصوص شرایط تیم قبل از دیدار با بنیادکار اظهار داشت: خدا را شکر در این چند روز تمرینات خیلی خوبی را انجام داده ایم و امیدوارم با توجه به انگیزه بازیکنان بتوانیم برابر بنیادکار پیروز شویم.

وی در خصوص وضعیت خودش خاطرنشان کرد: یکی، دو روز به بوشهر رفتم و از دیروز تمریناتم را دوباره آغاز کردم و انگیزه خیلی زیادی دارم تا بتوانم در این دیدار به میدان بروم و برای تیم موثر باشم.

مهاجم تیم پرسپولیس درباره مشکلات مالی تیم بیان داشت: اینها چیزهایی است که در درون خانواده پرسپولیس است و مطمئنا حل خواهد شد. دوست دارم مسائل خانوادگی را به بیرون منتقل کنم.

طارمی در خصوص اینکه آیا در بازی مقابل بنیادکار باز هم پاس گل می دهد یا گلزنی می کند، عنوان کرد: مطمئنا اگر در بازی مقابل بنیادکار فرصتی نصیبم شود حتما از آن استفاده خواهم کرد اما مهم نیست که من گلزنی کنم یا پاس گل بدهم. مهم این است که تیم نتیجه بگیرد و با سه امتیاز به ایران بازگردیم.

وی درباره اینکه چقدر از بنیادکار شناخت دارید و این تیم چقدر با تیمی که در امارات با آن بازی دوستانه انجام دادید فرق می کند، تصریح کرد: آن تیم در آن بازی فقط یکی، دو بازیکن خود را در اختیار نداشت اما مطمئنا در رقابت های آسیایی همه تیم ها می آیند تا پیروز شوند و هیچ تیمی نیست که ضعیف به رقابت ها راه پیدا کند. پس مطمئنا ما فوتبالی که مقابل لخویا انجام دادیم را باید دوباره جلوی بنیادکار انجام دهیم تا پیروز شویم. امیدوارم بتوانیم با دست پر از ازبکستان برگردیم.


ویدیو مرتبط :
ویدئو: : گل طارمی به سبک مهدی طارمی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی لخویا - ذوب آهن


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.