ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طارمی: دوست دارم بمانم و کمک کنم


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست دارم در پرسپولیس بمانم و به این تیم کمک کنم اما اگر قرار باشد به من بازی نرسد ترجیح می‌دهم به القادسیه بروم.

خبرگزاری تسنیم: مهدی طارمی در مورد اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در رأس‌الخیمه امارات گفت: اردوی خوبی برگزار کردیم و در بازی‌های دوستانه هم موفق شدیم حریفان‌مان را با گل‌های زیاد شکست دهیم.

وی در خصوص پیشنهاد باشگاه القادسیه کویت برای به خدمت گرفتن او، عنوان کرد: پیشنهاد القادسیه بسیار جدی است، آنها به باشگاه پرسپولیس نامه زدند و می‌خواهند من را جذب کنند.

مهاجم پرسپولیس ادامه داد: در این مسئله همه چیز در اختیار باشگاه است. خودم دوست دارم در پرسپولیس بمانم و به این تیم کمک کنم اما اگر قرار باشد به من در پرسپولیس بازی نرسد ترجیح می‌دهم به القادسیه بروم.

طارمی تصریح کرد: باید با حمید درخشان در این مورد صحبت کنم، واقعیت این است که تعداد مهاجمان در پرسپولیس زیاد است و من باید بدانم که وضعیت در ادامه لیگ چطور خواهد شد.

وی در واکنش به اینکه حمید درخشان اعلام کرده طارمی نباید برای جدایی از پرسپولیس عجله کند چون پیشنهادهای بهتری به او خواهد رسید، گفت: در جریان صحبت‌های درخشان نیستم اما همانطور که گفتم باید با درخشان صحبت کنم تا ببینم چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد.

طارمی در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهاد القادسیه باعث نمی‌شود انگیزه‌اش برای بازی در پرسپولیس کم شود، اظهار داشت: اصلاً چنین چیزی درست نیست. دوست دارم برای پرسپولیس بهترین بازی‌ها را انجام دهم و هواداران را خوشحال کنم اما واقعاً در این مورد هیچ چیز دست خودم نیست و باشگاه تصمیم‌گیرنده خواهد بود.

طارمی ضمن بیان این مسئله که اگر شرایطش در پرسپولیس خوب نباشد دوست دارد از این تیم جدا شود، عنوان کرد: اگر من این حرف‌ها را می‌زنم به خاطر ترس از رقابت نیست چون اگر سرمربی یا باشگاه من را نخواهند این مسئله دیگر به رقابت ربطی ندارد.


ویدیو مرتبط :
آلبوم جدید گروه7بنام دوست دارم. تراک 6: هرچی میگم دوست دارم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طارمی: دوست دارم در پرسپولیس بمانم


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پرسپولیس به فوتبال معرفی شدم و دوست دارم در این تیم به فوتبالم ادامه دهم.

کاپ: مهدی طارمی در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: در حال حاضر در بوشهر هستم. خیلی وقت بود که از خانواده ام دور بودم به همین دلیل فعلا قصد دارم در کنار خانواده ام باشم تا هم کمی استراحت کنم و هم در بوشهر تمرینات اختصاصی ام را دنبال کنم.

وی ادامه داد: طی چند روز آینده به تهران بازخواهم گشت و به باشگاه پرسپولیس می روم تا در خصوص تکلیفم با مسئولان باشگاه به صحبت بپردازم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در این تیم می ماند یا به تیم دیگری می رود خاطرنشان کرد: من با پرسپولیس به فوتبال معرفی شدم و خودم دوست دارم در این تیم به فوتبالم ادامه دهم اما همه چیز به شرایط بستگی دارد و باید ببینم آیا شرایط حضورم در پرسپولیس فراهم است یا نه.

طارمی در پایان بیان داشت: تمام مسائل را به مدیربرنامه و وکیلم سپردم تا آنها همه جوانب را در نظر بگیرند تا بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم که به نفع فوتبالم باشد.