ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طارمی دربی را از دست می دهد؟


بسیاری از بازیکنان پرسپولیس در خطر از دست دادن بازی حساس با استقلال قرار دارند.

افکارنیوز: پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف ملوان خواهد رفت که این دیدار برای این تیم حساسیت بالایی دارد چراکه در کورس قهرمانی قرار دارد.
 
6 بازیکن این تیم اما در صورتی که مقابل ملوان کارت زرد دریافت کنند بازی حساس با استقلال در هفته بیست و ششم را از دست خواهند داد.
 
مهدی طارمی، بابک حاتمی، محسن مسلمان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا و جری بنگستون این 6 بازیکن هستند که طبعا محرومیت طارمی، مسلمان و کامیابی نیا خبر بسیار بدی برای طرفداران و مربیان این تیم خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
ضربه آکروباتیک طارمی در دربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محرمی: کلید دربی دست طارمی است


برانکو در حالی که عنوان کرده بود با تمام قدرت در تبریز به میدان می‌رود ناگهان تصمیم دیگری اتخاذ کرد.

خبر ورزشی: برانکو در حالی که عنوان کرده بود با تمام قدرت در تبریز به میدان می‌رود ناگهان تصمیم دیگری اتخاذ کرد.

به دستور مرد کروات محمد نوری، امید عالیشاه و مهدی طارمی 3 بازیکن فیکس پرسپولیس در تهران ماندند تا استراحت کنند و برای دربی هشتادم آماده شوند. در همین ارتباط دیروز ساعاتی قبل از بازی با گسترش فولاد با مجتبی محرمی تماس گرفتیم که حرف‌های جالبی زد.

آقا مجتبی اخبار پرسپولیس را دنبال می‌كنید؟

كم‌ و بیش! چطور مگه؟!

خبر دارید كه برانكو به سه بازیكن پرسپولیس جلوی گسترش فولاد استراحت داده است؟

شنیدم ولی دلیلش چه بود؟ به خاطر دربی؟

بله، برانكو اعتقاد داشت كه ممكن است نوری، عالیشاه یا طارمی مصدوم و محروم شوند و به همین خاطر ریسك نكرد!

اگر اینطور باشد تصمیم درستی گرفته است. خدا را شكر پرسپولیس در لیگ مانده و سقوط نكرده است و باید به فكر دربی بود!

روی این كلمه سقوط نكردن مكث كردید. این مكث شما طعنه بود؟!

چه بگویم؟! آدم خجالت می‌كشد وقتی در كوچه و خیابان با مردم و هواداران روبه‌رو می‌شود. آنها هنوز هم فكر می‌كنند ما كاره‌ای در پرسپولیس هستیم و از شرایط تیم خود شاكی هستند. به نظر شما حیف نیست پرسپولیس در كورس مدعیان قهرمانی نباشد؟

به ما كه باشد می‌گوییم حیف است كه پرسپولیس و همین‌طور استقلال در كورس نباشند ولی این نشان می‌دهد سایر تیم‌ها زحمت كشیده و كار كرده‌اند. حق آنها نیست كه در كورس باشند؟

چرا، افسوس من برای پرسپولیس است. در حالی كه این تیم باید برای قهرمانی بجنگد همه خوشحال هستند كه پرسپولیس سقوط نكرده و در لیگ‌ برتر مانده است.

مشكل كجاست؟ محرمی به عنوان یك فوتبالیست قدیمی پرسپولیس فكر می‌كند چرا كار این تیم به اینجا كشیده شده است؟

خیلی مسائل دست به دست هم داده است، از ضعف مدیریت بگیرید تا اشتباه كادرفنی و البته بحث واگذاری. معلوم نیست بالاخره می‌خواهند پرسپولیس را به بخش خصوصی بدهند یا نه؟

قرار است مزایده چهارم هم روز 29 اردیبهشت برگزار شود؟

ببخشید این حرف را می‌زنم ولی بعید می‌دانم فایده‌ای داشته باشد. تا جایی كه می‌دانم حسین هدایتی دلسرد شده و انصراف داده است. از آن آقا چی بود اسمش! (می‌گوییم معظمی‌نیا) بله هیچ‌كس خبری ندارد و احتمالاً به مزایده‌های پنجم و ششم و هفتم و... هم می‌كشد!

روز جمعه هفته جاری دربی هشتادم پایتخت برگزار می شود. به استادیوم می‌روید؟

فكر نمی‌كنم. احتمالاً در منزل می‌نشینم و از پای تلویزیون بازی با استقلال را تماشا می‌كنم.

فكر می‌كنید نتیجه این بازی چند چند شود؟

دربی یك بازی متفاوت است. اصلاً ربطی به جدول، مهره‌ها و نفرات، شرایط تیم‌ها و... ندارد. یك مسابقه حیثیتی كه فقط از لحظه سوت داور معلوم می‌شود چه اتفاقاتی قرار است بیفتد. هر تیمی بتواند بازی را خوب و بدون استرس شروع كند آنگاه می‌تواند به هدف برسد. به نظر من مهم همان شروع مسابقه و داشتن تمركز است.

به نظر شما كدام بازیكن كلید‌دار دربی هشتادم خواهد بود؟

به من كه باشد می‌گویم مهدی طارمی. این پسر خیلی بااستعداد و در عین حال مؤدب است. سرش به كار خودش است و دارد پله‌های پیشرفت را چند تا یكی طی می‌كند. طارمی اگر خودش باشد یك گل باید برای او در مقابل استقلال كنار گذاشت.

شنیدیم بعد از مصاحبه‌ای كه در تعریف از او انجام دادید با شما تماس گرفت و...

من واقعیت را گفتم و توقع تماس تلفنی نداشتم اما مهدی طارمی لطف كرد و به من زنگ زد. امیدوارم او بتواند همین‌طور بدون حاشیه و با‌انگیزه فراوان به كارش ادامه دهد.