ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طارمی بازی بعدی پرسپولیس را از دست داد


مهاجم تیم پرسپولیس به دلیل دو کارته شدن بازی بعدی مقابل استقلال اهواز را از دست داد.

خبرگزاری فارس: هشتاد و دومین دیدار استقلال و پرسپولیس از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی با حضور 100 هزار تماشاگر آغاز شد و در پایان شاگردان برانکو موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 پیروز دربی شوند.

مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس در این دیدار از محسن ترکی با دریافت یک کارت زرد، دو کارته شد و بازی بعدی تیمش در هفته بیست و هفتم مقابل تیم استقلال اهواز را از دست داد.


ویدیو مرتبط :
بسکتبال بازی کردن مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرپرست پرسپولیس: بدخواهان دست از بازی كثیف‌شان بردارند





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سرپرست پرسپولیس: بدخواهان دست از بازی كثیف‌شان بردارند/ یكشنبه تكلیف علی عسگری مشخص می‌شود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دست بدخواهان پرسپولیس را برای هواداران رو می‌کنیم تا همه پی به ماهیت واقعی این افراد که دنبال لطمه زدن به پرسپولیس هستند، ببرند.

به گزارش ایسنا، پس از آنكه باشگاه پرسپولیس مدعی شد برخی باشگاه‌ها به چهار بازیكن این تیم پیشنهاد داده‌اند و همین مساله باعث كنار گذاشتن حمید علی عسگیر از این تیم شد، سعید شیرینی درباره دلیل کنار گذاشتن حمیدرضا علی عسگری از تیم بزرگسالان، از سوی سرمربی تیم افزود: پیشنهاد برخی تیم های لیگ برتری به این بازیکن، اقدام به مذاکره و همچنین مصاحبه حمیدرضا علی عسگری درباره سرمربی تیم موجب این تصمیم شد.

وی افزود: حمیدرضا علی عسگری، جوانی کرده و حرف‌های ناپخته‌ای را تحت تاثیر تحریک دیگران مطرح کرده است. بنده بیشتر این موضوع را از چشم کسانی می‌بینم که این جوان را تحریک کرده‌اند تا علیه سرمربی تیم مصاحبه کند.

سرپرست تیم پرسپولیس تصریح کرد: فعلا نمی‌خواهم اسم ببرم اما در ماجرای حمیدرضا علی عسگری پای مالک یک بازشگاه لیگ برتری، یک مدیر عامل و دو سرمربی در میان است که متاسفانه نه اصول حرفه‌ای فوتبال را رعایت کرده‌اند و نه اخلاقیات را. آنها به جای پرداختن به تیم خود یا اقدام به مذاکره با باشگاه، به مذاکره با بازیکن تحت قرارداد با سایر تیم ها پرداخته‌اند و در پی به حاشیه کشاندن و لطمه زدن به رقبای خود هستند تا شاید از این طریق به منافع خودشان برسند.

سعید شیرینی تاکید کرد: به این آقایان هشدار می‌دهیم دست از بازی کثیف خود بردارند وگرنه باشگاه پرسپولیس با اقدامی جدی و قانونی دست این بدخواهان پرسپولیس را برای هواداران رو کرده و همه چیز را از طریق مراجع قانونی و رسانه‌ها به هواداران اعلام خواهد كرد تا همه پی به ماهیت واقعی این افراد ببرند.

شیرینی درباره جلسه روز یکشنبه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: در پی تصمیم سرمربی، حمیدرضا علی عسگری در اختیار باشگاه قرار داده شده است و روز یکشنبه نیز جلسه کمیته انضباطی برگزار می‌شود. در این میان باید بگویم حمیدرضا علی عسگری بازیکن خوبی است که امکان دارد مرتکب اشتباه هم شود. بنده از مدیرعامل محترم باشگاه و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخواست می‌کنم نگاهی پدرانه به این موضوع داشته و این نکته را نیز مد نظر قرار دهند که این بازیکن جوان تحت تاثیر تحریک دیگران مرتکب اشتباه شده است./ایسنا