ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طارمی: امیدوارم روز دربی روز ما باشد


مهاجم جوان پرسپولیس گفت: «واقعا حیف شد که سه امتیاز از دست مان پرید.»

خبرگزاری فارس: مهدی طارمی در خصوص بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل سایپا و تساوی این تیم در کرج گفت: «مقابل تیم سایپا در نیمه اول خوب کار کردیم و از موقعیت ها بهره بردیم اما متاسفانه نتوانستیم بردمان را حفظ کنیم و واقعا حیف شد که این سه امتیاز از دست مان پرید و نتوانستیم به برد دست پیدا کنیم.»
 
وی ادامه داد: «در بازی های اخیر همواره بدشانسی آورده‌ایم و توپ‌هایی وارد دروازه ما می شود که باور کردنی نیست. امیدوارم در بازی های بعد اینگونه نباشد.»
 
طارمی در مورد گلزنی همزمان او و نوراللهی که دوستان نزدیک همدیگر هستند هم گفت: «اگر این گل‌ها با سه امتیاز همراه می شد خوب بود اما افسوس که شیرینی اولین گل احمد از بین رفت و امیدوارم در ادامه شاهد بردهای‌مان با گل های او باشیم.»
 
او در خصوص بازی های بعدی و مخصوصا دربی تصریح کرد: «باید لیگ را به گونه ای به پایان ببریم که بیش از این شرمنده هواداران نشویم. امیدوارم روز دربی روز ما باشد و البته از الان زود است به آن بازی فکر کنیم و بازی مهم‌تر ما مقابل بنیادکار است که با حضور هواداران عزیز جشن صعود خواهیم گرفت.»
 
مهاجم پرسپولیس در پایان اظهار داشت: «این فصل اصلا فصل خوبی برای پرسپولیس نبود و انشاالله مسئولان با تحلیل و کار کارشناسی، فضا را برای فصل بعد و جبران این شرایط مهیا کنند.»


ویدیو مرتبط :
مهمترین صحنه های دربی روز جمعه (دربی 77)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بلیت‌فروشی دربی در روز مسابقه انجام می‌شود



 

 

نخستین شكست مارادونا در امارات

 

تماشاگران علاقه‌مند به تماشای دربی 71 باید در روز بازی بلیت مسابقه را تهیه کنند.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته هفتم روز جمعه هفته جاری برگزار می شود.

دربی 71 در شرایطی ساعت 18:30 برگزار می شود که بلیت فروشی این دیدار طبق تصمیم سازمان لیگ در روز مسابقه انجام می شود اما هنوز ساعت بلیت فروشی مشخص نشده است.

جلسه هماهنگی برای برگزاری این مسابقه اواسط هفته جاری برگزار می شود.