ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ضعیف ترین استقلال تاریخ لیگ برتر


استقلال تهران در طول 7 هفته گذشته لیگ برتر نتایج ضعیفی گرفته است.

خبرآنلاین - آریا صالحی: استقلال در حال ثبت یکی از بدترین دوره های خود در طول تاریخ لیگ برتر است. این تیم که لیگ برتر چهاردهم را خیلی خوب شروع کرده بود، از هفته هشتم به مشکل خورد و پس از باخت مقابل نفت تهران، دیگر هیچ وقت نتوانست از بحران خارج شود.

استقلالی ها پس از باخت به نفت تهران، دو شکست دیگر هم مقابل فولاد و ذوب آهن تجربه کردند تا سه شکست متوالی در نتایج آن ها ثبت شود. پس از آن هم گرچه این تیم توانست ملوان را ببرد، اما حالا در سه هفته متوالی به تساوی دست یافته که این هم مورد قبول هواداران نیست. این تیم در سه بازی اخیر خود مقابل پدیده، صبای قم و تراکتورسازی تن به تساوی داده است.

استقلال در طول 7 هفته گذشته تنها 6 امتیاز گرفته که این نتایج، تیم فعلی قلعه نویی را تبدیل به یکی از ضعیف ترین استقلال های تاریخ لیگ برتر کرده است. آبی پوشان تهرانی در حالی با هدایت امیر قلعه نویی در طول 7 بازی تنها 6 امتیاز گرفته اند که هیچ گاه این تیم در تاریخ لیگ برتر در 7 هفته 6 امتیاز نگرفته بود. حتی در دوران فیروز کریمی هم که نتایج ضعیفی برای این تیم ثبت شد، استقلالی ها در 7 بازی حداقل 7 امتیاز را گرفته اند و رکورد یک امتیاز از هر مسابقه را ثبت کرده اند، اما در حال حاضر تیم قلعه نویی در 7 هفته گذشته از هر مسابقه حتی یک امتیاز هم نگرفته است. در طول دوران مربیگری پرویز مظلومی هم استقلال چنین نتایج ضعیفی نگرفته بود.

البته امیر قلعه نویی تجربه چنین شرایطی را در فصل های گذشته داشته است. او زمانی با استقلال به بحران خورد و از 5 بازی، تنها سه امتیاز گرفت اما زمانی که تعداد مسابقات تیمش به عدد 7 رسید، امتیازهای کسب شده بالاتر از 7 بود و در نهایت همان استقلال قهرمان لیگ برتر هم شد. احتمالا حالا هم هواداران استقلال به امید همان اتفاق، چشم به آینده دارند و همچنان امیدوارند که تیمشان قهرمان لیگ برتر شود.

نکته جالبی که در مورد نتایج فعلی استقلال وجود دارد این است که پرسپولیس در اوایل فصل به مصاف همین تیم ها رفت و با علی دایی از همین تیم ها 8 امتیاز گرفت اما هیات مدیره پرسپولیس این مربی را برکنار کرد تا فرد دیگری عهده دار هدایت این تیم شود. هیات مدیره پرسپولیس در آن زمان معتقد بود که دایی نتوانسته از مسابقات سخت امتیازات بالایی جمع کند و اگر اجازه بدهند او در هفته های آینده هم سرمربی تیم باشد، از حریفان باقی مانده که حریفان ضعیف تری هم هستند امتیازات بیشتری می گیرد و دیگر نمی شود او را کنار گذاشت.

در روزهایی که استقلال سه بازی متوالی را باخته بود قلعه نویی هنوز نگران نبود و در مصاحبه هایش می گفت: «ما سه تا بازی پشت هم باختیم و هنوز تیم دوم جدول هستیم.» اما حالا که این تیم هنوز از بحران خارج نشده باید دید نظر قلعه نویی چیست. بازی بعدی این تیم در لیگ برتر مقابل پرسپولیس است و شرایط این مسابقه با تمام 7 مسابقه بعدی فرق می کند. آیا استقلال در دربی از بحران خارج می شود؟


ویدیو مرتبط :
استقلال تهران 1 - 0 استقلال خوزستان / هفته 22 لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش بازیکنان استقلال به نتایج ضعیف در لیگ برتر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - آندرانیک تیموریان:
وضعیت استقلال در جدول بهتر می‌شود/ روی بد فوتبال را دیدیم

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: درحال حاضر وضعیت ما در جدول رده‌بندی لیگ برتر بد نیست اما بهتر از گذشته می‌شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان شامگاه جمعه پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: امیدوارم که روزهای خوب استقلال نیز فرا برسد و ما بار دیگر به شرایط خوب خود بازگردیم.

وی افزود: متأسفانه دوران بد استقلال فرا رسیده و روی بد فوتبال به ما رو کرده اما همه می‌دانند که در فوتبال قانون است که وقتی از موقعیت‌های خود استفاده نکنیم، گل می‌خوریم.

هافبک استقلال بیان داشت: وضعیت تیم استقلال در جدول رده‌بندی بد نیست و ما در حال حاضر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی هستیم اما در ادامه بهتر می‌شویم.

وی اضافه کرد: بدون شک شرایط ما در ادامه بهتر می‌شود و می‌توانیم کاری کنیم که بار دیگر به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بازگردیم.

 

-------------------------------

 

خسرو حیدری:
قلعه‌نویی با وجود سه باخت به ما "تو" هم نگفت

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از سرمربی تیم استقلال تشکر می‌کنم که با وجود سه باخت متوالی ما، به بازیکنان تیم حتی یک "تو" هم نگفت.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو حیدری شامگاه جمعه پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: به نظر من استقلال به جز بازی با نفت در بازی‌های دیگر مستحق باخت نبود و ما شایسته پیروزی بودیم.

وی افزود: ما در بازی امروز مقابل ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان نیز می‌توانستیم به پیروزی برسیم اما متأُسفانه موقعیت‌های ما وارد دروازه نشد.

مدافع استقلال ادامه داد: شرایط تیم ما هنوز خوب نیست و ترکیب تیم استقلال کامل نشده اما مطمئن هستم که در ادامه بهتر می‌شویم.

وی با بیان اینکه قلعه‌نویی با وجود سه باخت پیاپی به ما "تو" هم نگفت، اضافه کرد: ما شرمنده هواداران و قلعه‌نویی شده‌ایم اما از او تشکر می‌کنیم که حتی به ما یک "تو" نگفت.
اخبار وزشی - مهر