ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ضرغام اسماعیل شاید هفته آینده در ایران!


به احتمال فراوان، هفته آینده بهترین دفاع چپ جام ملت‌ها به ایران می‌آید.

ورزش سه: ضرغام اسماعیل که تا قبل از جام ملت‌ها، یک بازیکن کاملا ناشناخته بود و پرسپولیسی ها الکسیس فلسطینی را به این بازیکن ترجیح می‌دادند، از سوی کنفدراسیون آسیا به عنوان بهترین دفاع چپ آسیا انتخاب شد. او با20 سال سن جوان ترین بازیکن منتخب آسیا لقب گرفت.

هرچند این بازیکن جوان تمام خصوصیات یک بازیکن کامل بین المللی برای این پست را یکجا در خود نداشت، اما حالا که توانسته در چند مسابقه جام ملت‌های آسیا آن چنان خوش بدرخشد، دیگر دستیابی به او بیش از حد نشدنی شده، آن هم برای پرسپولیسی که کم بازیکن خارجی متوسط ندارد و پیدا شدن یک بازیکن با این تراز بازی برای آنان غنیمت بود.

حال باید دید طاهری مدیر عامل این تیم موفق به اولین دستاورد مفید خود برای باشگاه پرسپولیس خواهد شد یا خیر!

این در حالیست که پرسپولیس از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد و باید هرچه زودتر در جذب نهایی این بازیکن اقدام کند، تا شاید هفته آینده حداقل یکی از خواسته های هواداران را برآورده کند


ویدیو مرتبط :
گل ضرغام اسماعیل به ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منع انتشار روزنامه ایران تا 6 ماه/ اعلام رسمی حکم تا هفته آینده



روزنامه ایران,منع انتشار روزنامه ایران

منع انتشار روزنامه ایران تا 6 ماه/ اعلام رسمی حکم تا هفته آینده

یك منبع آگاه از حکم منع انتشار شش ماهه روزنامه ایران خبر داد و گفت: هفته‌ آینده حکم روزنامه ایران به طور رسمی اعلام خواهد شد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، از حکم منع انتشار 6 ماهه روزنامه ایران خبر داد و گفت: روزنامه ایران به دلیل نشر مطالب خلاف واقع براساس رأی دادگاه به مدت 6 ماه از انتشار منع شده است.

وی افزود: این حکم در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران صادر شده و اما هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

این مقام آگاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر‌ روزنامه ایران قادر به انتشار بوده و پس از صدور حکم و اعلام رای نهایی توقیف خواهد شد که البته این حکم از روز صدور حکم به مدت 20 روز فرصت تجدید‌نظر دارد.

وی متذکر شد: هفته‌ آینده حکم روزنامه ایران به طور رسمی اعلام خواهد شد./باشگاه خبرنگاران