ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ضربه به سر دنیل داوری و تعویض گلر ایرانی


دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال گراس‌هاپر سوئیس مقابل اف.ث.سیون 88دقیقه بازی کرد و در کسب اولین امتیاز فصل سهیم شد.

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال گراس‌هاپر سوئیس مقابل اف.ث.سیون 88دقیقه بازی کرد و در کسب اولین امتیاز فصل سهیم شد.

شب گذشته پیکارهای هفته سوم فصل جدید لیگ فوتبال سوئیس آغاز شد.

در ورزشگاه لتسیگروند زوریخ و در حضور 3800 تماشاگر گراس‌هاپر بعد از 2 باخت ابتدایی توانست به تساوی خانگی مقابل سیونی‌‌ها برسد.

میزبان به این ترتیب موفق شد اولین امتیاز فصل را کسب کند.

در این بازی میشاییل اسکیبه، سرمربی آلمانی هاپری‌ها، دنیل داوری، دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی را در ترکیب قرارداد اما دقیقه 88 وی را به علت مصدومیت و ضربه به سرش تعویض کرد و به جایش «واسیچ» را به میدان فرستاد.


ویدیو مرتبط :
واکنش های ضعیف دنیل داوری در مقابل بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن ایرانی بوندسلیگا ۲: آرزو دارم برای تیم کروش بازی کنم/ دانیال داوری گلر اول ایران می شود؟



اخبار,اخبار ورزشی,خبر ورزشی

ستاره ها نوشت:

این بازیکن گفته آرزو دارد روزی برای تیم ملی ایران بازی کند. داوری، بازی ایران و پرتغال را در جام 2006 از نزدیک تماشا کرد.

اشکان دژاگه ستاره بی جانشین ایران شده. رضا قوچان نژاد نیز در اولین بازی اش برای تیم ملی، خوش درخشید. تنها امید نظری مانده و آینده اش تا مثلث دورگه های ایران، خوش بدرخشد. البته دژاگه و قوچان نژاد را نمی توان دو رگه دانست چرا که پدر و مادر آنها، ایرانی هستند. بعد از ماموریت موفقیت آمیز کروش در جذب این بازیکنان و همچنین استقبال عمومی، سرمربی تیم ملی بدش نمی آید با استفاده از بازیکنانی همچون آنها، تیمش را بین المللی کند. حتی منتقدان سر سخت کروش در این زمینه، به تمجید از او و بازیکنانی که انتخاب کردند، پرداخته اند. سرمربی تیم ملی معتقد است، همین که بازیکن الفبای فوتبال را در اروپا یاد گرفته باشد، برای حرفه ای بودن او کافی است. کروش تاکید کرده، بازیکنی که در سیستم فوتبال این قاره بزرگ شده باشد، به مراتب تاکتیک پذیرتر خواهد بود و می تواند خواسته های مربی را بهتر در زمین پیاده کند. حالا هم از اردوی تیم ملی خبر بسیار مهمی به بیرون درز کرده است که حکایت از حضور یک ایرانی الاصل دیگر در تیم ملی دارد؛ دانیال داوری.

*آرزو دارم برای تیم ملی بازی کنم

داوری متولد حومه فرانکفورت است. او دورگه به حساب می آید چرا که پدری ایرانی دارد و مادری لهستانی. او که ورزش را با بسکتبال شروع کرد، حالا یکی از دوازه بان های بوندسلیگا دو است. او در تیم آینتراخت برانشویگ بازی می کند. او با یک متر و 192 سانتی متر قد، شماه 26 به تن می کند. این بازیکن از تیم محلی ویسک که در آنجا متولد شد، استارت بازیگری خود را زد. سپس در سال 2007 به تیم جوانان ماینز رفت که در گذشته دو بازیکن ایرانی به نام سیروس دین محمدی و سرژیک تیموریان را در اختیار داشت. او در رده بزرگسالان و در تیم دوم ماینز نیز بازی کرد. در بین سال ها 2007 تا 2009 ، 32 بازی برای آنها انجام داد و از سرانجام در تابستان 2009 به تیم آینتراخت برانشویگ ملحق شد. او در این 4 سال 37 بازی برای این تیم انجام داده است.

در سال های گذشته این بازیکن بارها به ایران سفر کرده است. او یک بار نیز در گفت و گویی اعلام کرده بود آرزو دارد برای تیم ملی ایران بازی کند. کارلوس کروش سرمربی تیم ملی اطلاعات کافی را درباره این گلر ایرانی الاصل به دست آورده و تاکید کرده، در سفری که خود یا دستیارانش به اروپا خواهند داشت، برای اطلاع از وضعیت او و همچنین احتمال حضورش در تیم ملی، با داوری گفت و گو خواهند کرد... / خبرآنلاین