ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صنعت نفت با سه غایب مقابل شاهین بوشهر بازی می كند



 

 

 

صنعت نفت با سه غایب مقابل شاهین بوشهر بازی می كند

 

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از مصدومیت سه بازیکن این تیم خبر داد و گفت: سه بازیکن ما به علت مصدومیت در تمرینات حاضر نیستند و با سه غایب مقابل شاهین بازی می کنیم.

''احمد پارو'' گفت: روز جمعه در یک بازی حساس میزبان شاهین بوشهریم که در این دیدار سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.
وی از ''ضیاءالدین نیک نفس''، ''شعبان اسدی'' و ''دانیال عزیزی'' به عنوان سه غایب صنعت نفت مقابل شاهین بوشهر یاد کرد.
وی ادامه داد: نیک نفس با آسیب دیدگی مقابل فولاد خوزستان از ناحیه پا، هنوز شرایط تمرین کردن گروهی و حضور در مسابقات را ندارد.
پارو گفت: عزیزی مهاجم جوان تیم هنوز شرایط آرمانی خود را پیدا نکرده و مقابل شاهین بوشهر یکی از غایبین ما است.
وی افزود: اسدی نیز از ناحیه کتف آسیب دیده و شرایط قرار گرفتن در ترکیب تیم را ندارد.
سرپرست تیم نفت گفت: البته غیبت این سه بازیکن مقابل شاهین برای تیم گران تمام نمی شود زیرا بازیکنان خوبی روی نیمکت هستند که جای خالی آنان را پر کنند.
گفتنی است، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز جمعه هفته جاری و از هفته هجدهم لیگ برتر کشور در ورزشگاه تختی آبادان میزبان شاهین بوشهر است.


ویدیو مرتبط :
صنعت نفت 1 - 0 ایرانجوان بوشهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه نقدی استقلال، شاهین و صنعت نفت



 

 

 

جریمه نقدی استقلال، شاهین و صنعت نفت

 

 

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم های لیگ برتری استقلال تهران، شاهین بوشهر و صنعت نفت آبادان را به پرداخت جریمه نقدی محكوم كرد.

 

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در نیمه دوم مسابقه تیم های استقلال و شاهین بوشهر در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، بازیكنان استقلال با دو دقیقه و نیم و شاهینی ها با چهار دقیقه تاخیر وارد میدان شدند.

به این دلیل كمیته انضباطی باشگاه استقلال را به پرداخت ششصد هزار تومان و باشگاه شاهین را به پرداخت یك میلیون و دویست هزار تومان جریمه نقدی محكوم كرد.

همچنین باشگاه صنعت نفت آبادان به دلیل تخلفات تماشاگران این تیم در مسابقه با شهرداری تبریز دو میلیون تومان جریمه شد..../ ایرنا