ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صلح زلاتان ابراهیموویچ با برج ایفل!


ستاره سوئدی باشگاه پی اس جی وارد یک درگیری لفظی با جذاب ترین جاذبه جهانگردی کشور فرانسه شده بود.

ورزش سه: ستاره سوئدی باشگاه پی اس جی وارد یک درگیری لفظی با جذاب ترین جاذبه جهانگردی کشور فرانسه شده بود.

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم پی اس جی، پس از اینکه به طعنه درخواست کرده بود مجسمه او به جای برج ایفل در پاریس قرار گیرد، با واکنش جالب حساب رسمی این برج در توئیتر رو به رو شد. حساب رسمی برج ایفل با کنایه به زلاتان یاد آوری کرده بود که در نهایت بلند ترین مکان موجود در فرانسه، این برج است و ابراهیموویچ توانایی رسیدن به چنین جایگاهی را ندارد.

پس از این واکنش در حالی که به نظر می رسید زلاتان واکنش تندی از خود نشان دهد، او با انتشار جوابی در توئیتر خود، به درگیری لفظی اش با برج ایفل پایان داد. زلاتان نوشت:" از پاسخ گویی و واکنشت متشکرم و باید بگویم که با تو موافق هستم. پاریس از بالای برج بسیار زیبا است و من هم عاشق این منظره هستم."

شاید این از معدود دفعاتی باشد که ابراهیموویچ در یک درگیری لفظی، عقب نشینی می کند.


ویدیو مرتبط :
10سوپرگل از زلاتان ابراهیموویچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ جالب برج ایفل به ابراهیموویچ!


حساب رسمی برج ایفل در توئیتر پاسخی هیجان انگیز به درخواست زلاتان ابراهیموویچ داده است.

ورزش سه: حساب رسمی برج ایفل در توئیتر پاسخی هیجان انگیز به درخواست زلاتان ابراهیموویچ داده است.

اظهار نظر جالب زلاتان ابراهیموویچ پیرامون جا به جایی مجسمه خود با برج ایفل در شهر پاریس، بارها و بارها سوژه رسانه های مختلف طی 24 ساعت گذشته قرار گرفته است. اما در تازه ترین اتفاق در این مورد، حساب رسمی این جاذبه جهانگردی در توئیتر، به صحبت های زلاتان ابراهیموویچ واکنش نشان داده است.

حساب رسمی برج ایفل در توئیتر در پاسخ به زلاتان نوشت:" جوک تو را دوست داشتم زلاتان ابراهیموویچ. نمای پاریس از این ارتفاع فوق العاده زیبا است. با این حال باید بگویم برج من هستم، نه تو."

ابراهیموویچ جا به جایی مجسمه خودش با برج ایفل را تنها راه باقی ماندش در PSG عنوان کرده بود. PSG دیروز با درخشش خیره کننده زلاتان موفق شد علاوه بر پیروزی 9-0 مقابل تروا، قهرمانیش را در فاصله 8 هفته مانده به پایان رقابت های لیگ فرانسه، قطعی کند.