ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صفحه نخست روزنامه های ورزشی94.06.01 / فغانی پنالتی ذوب آهن درست بود!



تصویر نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی کشور که صبح امروز در کیوسک مطبوعات عرضه شده‌اند را با هم پیگیری کنیم.

روزنامه خبر ورزشی

اخبار,اخبار ورزشی, روزنامه ورزشی

 

روزنامه  گل

اخبار,اخبار ورزشی, روزنامه ورزشی

 

روزنامه  استقلال

اخبار,اخبار ورزشی, روزنامه ورزشی

 

روزنامه  هدف

اخبار,اخبار ورزشی, روزنامه ورزشی

 

روزنامه  ایران ورزشی

اخبار,اخبار ورزشی, روزنامه ورزشی

 

روزنامه شوت

اخبار,اخبار ورزشی, روزنامه ورزشی

 

روزنامه  پیروزی

اخبار,اخبار ورزشی, روزنامه ورزشی

 



ویدیو مرتبط :
محسن بنگر : شماره 10 ذوب آهن را به فغانی بدهند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پنالتی که برای ذوب‌آهن گرفتم درست نبود



اخبار,اخبار ورزشی,علیرضا فغانی

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: هر کسی که فیلم بازی پرسپولیس-ذوب‌آهن را ببیند متوجه می‌شود که صحنه‌ای که پنالتی اعلام کردیم پنالتی نبود.

علیرضا فغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس‌،‌در خصوص محرومیت 4 جلسه‌ای اش از قضاوت به دلیل اشتباهات داوری در دیدار پرسپولیس- ذوب‌آهن گفت: طبق قانونی که وجود دارد ما اجازه نداریم مصاحبه کنیم اما یک موضوع را باید بگویم و آن این است که اظهار نظرهایی که از قول من در این مدت منتشر شده صحت ندارد.

وی ادامه داد: در یکی از روزنامه‌های ورزشی امروز از قول من عنوان شده که فیلم بازی را دیده‌ام و پنالتی که اعلام کردم درست بوده اما با قاطعیت می‌گویم که این مسئله شیطنت یکی از خبرنگاران است و من چنین حرفی نزدم.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در ادامه اظهار داشت:‌ هر کسی که فیلم بازی را ببیند متوجه می‌شود که آن صحنه پنالتی نبود و تصمیم ما اشتباه بود و قطعا تصمیمی که در این صحنه گرفته شده تصمیم درستی نیست و اعلام پنالتی کار درستی نبود.

فغانی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل این اشتباه از هواداران واقعی تیم فوتبال پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم چرا که آنها می‌دانند اتفاقات فوتبالی وجود دارد واین سوت هم در راستای اتفاقات فوتبالی بود نه چیز دیگر و باز هم از هواداران واقعی پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

اخبار ورزشی - فارس