ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صعود سپاهان و راه‌آهن به یک‌هشتم نهایی


تیم‌های سپاهان و راه‌آهن با برتری مقابل حریفان خود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران راه یافتند.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم‌های لیگ برتری سپاهان و راه‌آهن مقابل حریفان خود پیروز شدند و به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کردند.

سپاهان در خانه پذیرای سفیر قزوین بود و توانست با نتیجه 4 بر صفر از سد این حریف بگذرد. حسین پاپی در دقایق 14 و 38، محمدرضا خلعتبری در دقیقه 65 و امین جهان عالیان در دقیقه 2+90 برای میزبان گل زدند. سپاهان در مرحله بعدی باید با برنده استقلال اهواز و کارای شیراز دیدار کند.

در دیگر دیدار امروز راه‌آهن با نتیجه 4 بر یک تیم منطقه آزاد کیش را شکست داد. برای راه‌آهن میزبان بهادر عبدی در دقیقه 42 از روی نقطه پنالتی، سیامک کوهنورد در دقیقه 50، محسن ایران‌نژاد در دقیقه 70، حمیدرضا علی‌عسگر در دقیقه 77 و مهرداد محمدی در دقیقه 1+90 گل زدند. تک گل مهمان را هم مهدی مناری در دقیقه 46 به ثمر رساند.

راه‌آهن در مرحله یک‌هشتم نهایی با استقلال خوزستان دیدار خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
صعود سپاهان به مرحله نیمه نهایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود سپاهان به رده دوم جدول/ شکست دوباره راه‌آهن با دایی



گزارش بازی سپاهان و راه‌آهن

صعود سپاهان به رده دوم جدول/ شکست دوباره راه‌آهن با دایی

سپاهان در دیدار معوقه هفته بیستم لیگ برتر مقابل راه‌آهن به برتری یک بر صفر رسید.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال راه‌آهن و سپاهان در دیدار معوقه هفته بیستم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند. سپاهان در این دیدار به برتری یک بر صفر رسید.

تک گل این مسابقه را جواهیر سوکای در دقیقه 81 به ثمر رساند. مهرداد کفشگری، ابراهیم کریمی و مجتبی شیری از راه‌آهن و میلان سوشاک، اروین بلکو، محسن ایرانژاد و علی احمدی از سپاهان کارت زرد دریافت کردند. سپاهان با این پیروزی 47 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.

در دقیقه 25 مسابقه شوت مجتبی شیری به تیر دروازه سپاهان برخورد کرد./فارس