ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صعود تحقیر آمیز رئال مادرید


دو تیم رئال مادرید و شالکه در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ به مصاف هم رفتند که در نهایت شالکه با وجود عملکردی درخشان و کسب پیروزی تاریخی 4-3 در برنابئو، در مجموع با نتیجه 5-4 حذف شد اما میزبان نامی خود را تحقیر کرد.

طـرفداری: دو تیم رئال مادرید و شالکه در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ به مصاف هم رفتند که در نهایت شالکه با وجود عملکردی درخشان و کسب پیروزی تاریخی 4-3 در برنابئو، در مجموع با نتیجه 5-4 حذف شد اما میزبان نامی خود را تحقیر کرد.

شــرح بازی

دو تیم رئال مادرید و شالکه، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با قضاوت آقای دامیر اسکومینا به مصاف هم رفتند. تیم آنچلوتی که در هفته ها و حتی ماه های اخیر وضعیت خوبی نداشته و اخیراً صدر جدول لالیگا را نیز از دست داده بود، بازی را خوب و تهاجمی شروع کرد اما رفته رفته تیم دی متئو با استفاده از اشتباهات مبتدیانه بازیکنان میزبان فشار حملات خود را افزایش دادند و با شجاعت خود و حماقت بازیکنان رئال مادرید ورزشگاه را به مرز جنون رساندند.

در دقیقه '20 بالاخره شالکه به گل رسید تا بارقه هایی از امید در آنها زنده شود. بعد از این گل رئال مادرید دوباره به خود آمد و در دقیقه '25 از کرنر به دست آمده خوب استفاده کرده و توسط ستاره پرتغالی به گل تساوی رسید. در دقیقه '29 بدشانسی های شالکه ادامه پیدا کرد و چوپو موتینگ به دلیل مصدومیت جای خود را به لروی سانه جوان داد تا این بازیکن جوان اولین بازی خود در چمپیونزلیگ را در سانتیاگو برنابئو تجربه کند.

اشتباهات سریالی مدافعان تیم آنچلوتی در دقیقه '38 با پاس به عقب مرگبار واران رو به تکمیلی بود که تکل توپ هونتلار در مقابل کاسیاس راهی به دروازه پیدا نکرد و دو دقیقه بعد نیز شوت محکم این مهاجم هلندی به تیر افقی دروازه برخورد کرده و گل نشد اما در دقیقه '40 هونتلار هم گلزنی کرد. باز هم بعد از گل رئال مادرید حمله کرد و در دقیقه '45 ارسال کوئنترائو از سمت چپ را رونالدو به عنوان یک ناجی وارد دروازه کرد تا نیمه نخست 2-2 مساوی تمام شود.

با آغاز نیمه دوم، رئال مادرید بدون تغییر به بازی آمد و خیلی زود در دقیقه '52 گل سوم را هم به ثمر رساند تا کمی وضعیت را بهبود ببخشد اما شاگردان دی متئو در دقیقه '57 با گلزنی جوان 19 ساله خود، بازی عالی خود را تکمیل کرده و حساب کار را 3-3 کردند. لحظه ای بعد مودریچ به همراه مارسلو جایگزین خدیرا و کوئنترائو شدند.

در دقیقه '69 پاس به بیرون ایسکو با شلیک خوب کروس همراه شد که ولنرویتر به خوبی توپ را راهی کرنر کرد. حساب کار در مجموع 5-3 شده بود و با تعویض های صورت گرفته بازی متعادل تر شد و در دقیقه '73 هم شوت محکم بیل را ولنرویتر دفع کرد. در ادامه نیز آربلوا جای خود را به ناچو داد.

شب کابوس وار مادریدی ها تمامی نداشت و این بار در دقیقه '83 هونتلار گل چهارم را نیز به ثمر رساند تا تنها در صورت به ثمر رساندن یک گل دیگر شگفتی بزرگ رقم خورده و شالکه به آنچه استحقاقش را داشت برسد. در ادامه کاسیاس با دو واکنش خوب خود تیم را حفظ کرد. در نهایت بازی با همین نتیجه تمام شد اما جو ورزشگاه گویای وضعیت لوس بلانکوس بود.

شــرح گل ها

دقیقه '20 (کریستین فوکس)(0-1): ارسال بارنتا از سمت راست با عبور از مقابل مدافعان رئال مادرید در سمت چپ محوطه به فوکس رسید تا وی با شوتی محکم و پای چپ و با استفاده از اشتباه کاسیاس دروازه را باز کند.

دقیقه '25 (کریستیانو رونالدو)(1-1): ارسال کرنر تونی کروس از سمت راست با ضربه سر عالی رونالدو بالاتر از مدافعین شالکه به تور نشست.

دقیقه '40 (کلاس یان هونتلار)(1-2): ارسال فوکس به داخل محوطه لوس بلانکوس با ضربه مایر همراه شد که کاسیاس آن را ناقص دفع کرد و در برگشت هونتلار توپ را به زیر طاق شلیک کرد.

دقیقه '45 (کریستیانو رونالدو)(2-2): ارسال دقیق و سرکش کوئنترائو از سمت چپ در تیر دوم با ضربه سر قاطع رونالدو به گل دوم این بازیکن تبدیل شد تا شمار گل های اروپایی خود را به 78 برساند.

دقیقه '52 (کریم بنزما)(3-2): مهاجم فرانسوی داخل محوطه شالکه صاحب توپ شد و با حرکت عرضی خوب خود چند مدافع و دروازه بان شالکه را به دنبال خود کشید و در نهایت دروازه را باز کرد.

دقیقه '57 (لروی سانه)(3-3): بازیکن 19 ساله شالکه توپ را در سمت چپ زمین از فوکس گرفت و با یک شوت استادانه  و فنی پای چپ توپ را به گوشه دروازه کاسیاس فرستاد.

دقیقه '84 (کلاس یان هونتلار)(3-4): هنگامی که مودریچ برای زدن توپ سانه روی پای او رفت، به اشتباه یک پاس گل برای هونتلار مهیا شد تا این بازیکن با ضربه ای عالی توپ را به زیر طاق دروازه بفرستد.


ویدیو مرتبط :
تحقیر رئال مادرید در جهنم وست فالن(دورتموند4-1رئال)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات سرمربی رئال مادرید بعد از باخت تحقیر آمیز 4 بر صفر در ال‌کلاسیکو



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


بنیتس:
پرس دخالتی در انتخاب ترکیب اصلی نداشت/ما تاوان اشتباهات بزرگی که مرتکب شدیم را دادیم

سرمربی رئال مادرید بعد از باخت تحقیر آمیز 4 بر صفر در ال‌کلاسیکو گفت: فلورنتینیو پرس در انتخاب 11 نفر اصلی تیم هیچ دخالتی نداشت.

رافا بنیتس در کنفرانس مطبوعاتی بعد از باخت 4 بر صفر در ال‌کلاسیکو گفت: فلورنتینیو پرس در انتخاب 11 نفر اصلی تیم هیچ دخالتی نداشت.

وی افزود: در تلاش هستم از بازیکنانی که در اختیار دارم به نحوه احسن استفاده کنم.در این دیدار هم از بازیکنانی که احساس کردم توانایی حضور در چنین پیکار‌های را دارند سود بردم.

مربی اسبق ناپولی گفت: ما تاوان اشتباهات جبران ناپذیری را که مرتکب شدیم پرداخت کردیم.نباید مقابل تیم‌های مثل بارسا چنین سهل انگاری‌های رخ بدهد .همه ما در این باخت مقصر هستیم و باید راه حل مناسبی برای خروج ازاین وضعیت پیدا کنیم.

در پایان بازی هواداران با اعتراض به نحوه بازی رئال خواهان استعفای پرس و اخراج بنیتس شدند.

در جدول لالیگا رئال مادرید با اختلاف 6 امتیاز نسبت به بارسا در مکان دوم قرار دارد.

 

اخبار ورزشی - فارس