ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صعود آسان پورتو در یک بازی پرگل


در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو و بازل در ورزشگاه مصاف هم رفتند.

خبرگزاری فارس: در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 15 دقیقه پورتو  و بازل در ورزشگاه ورزشگاه دودراگو به مصاف هم رفتند.

دو تیم در دیدار رفت در سوئیس به تساوی یک بر یک رسیده بودند.

پورتو 4 - بازل صفر

در مجموع پورتو با نتیجه 5 بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

گل‌های بازی را یاسیان براهیمی در دقیقه 14 و هکتور هررا  47 و کاسمیرو در دقیقه 56، ویسنته ابوبکر  در دقیقه 76 برای پورتو گلزنی کردند.

میزبان با این نفرات بازی را آغاز کرد:

فابیانو، دنیلو، مایکون، مارکانو، مندور، هررا، کاسیمیرو، اولیویر، ته‌لو، مارتینز، براهیمی

سیستم: 3-3-4

نماینده سوئیس با این بازیکنان روانه میدان شد:

واکلیک، بهرنگ صفری، ساموئل، سوچی، ژاکا، سوفی، فابیان فری، النی، گاشی، استرلر، گونزالز

سیستم:3-3-4

با توجه به نتیجه دیدار رفت مجموعا پورتو با کسب پیروزی 4 بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.


ویدیو مرتبط :
صعود بارسلونا با پیروزی پرگل مقابل ویانوونسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کار آسان رئال‌مادرید و پورتو برای صعود


در اولین شب از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شاگردان آنچلوتی برای یکسره کردن کار مردان دی‌متئو و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول پرتغال برای حذف بازل به میدان می‌روند.

خبرگزاری تسنیم: دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب (سه‌شنبه) با برگزاری دو بازی همزمان از ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز می‌شود که در مهمترین آنها، رئال مادرید برای تکمیل کار نیمه تمام خود در مصاف برابر شالکه، از این تیم آلمانی پذیرایی می‌کند.

کهکشانی‌ها در شرایطی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو از شاگردان دی‌متئو پذیرایی می‌کنند که از بازی رفت خود برابر این تیم در آلمان اندوخته خوبی کسب کرده‌اند. شاگردان کارلو آنچلوتی در دور رفت با گل‌های رونالدو و مارسلو موفق به شکست 2 بر صفر شالکه شدند.

وضعیت مردان کارلتو در رقابت‌های داخلی اسپانیا تعریف چندانی ندارد و آنها با قبول شکست یک بر صفر در خانه اتلتیک بیلبائو در ابتدای هفته جاری، صدر جدول رده‌بندی لالیگا را به بارسلونا تقدیم کردند تا در فاصله دو هفته مانده به ال‌کلاسیکوی دوم فصل (به میزبانی کاتالان‌ها) خود را پایین‌تر از رقیب دیرینه ببینند. با این حال بعید به نظر می‌رسد که شالکه بتواند از تکرار اتفاقی که فصل گذشته در همین مرحله از رقابت‌ها در تقابل با کهکشانی‌ها برایش رخ داد جلوگیری کند. شالکه فصل گذشته در همین مرحله از رقابت‌ها با قبول شکست سنگین 9 بر2 در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر رئال مادرید، حذف شد.

در شرایطی که رئال مادرید با قبول شکستی خارج از خانه خود را برای مأموریت اروپایی‌اش آماده کرده، شالکه در این هفته با کسب یک پیروزی روحیه بخش با نتیجه 3 بر یک برابر هوفنهایم، بار سفر به مادرید را بست. شالکه با این پیروزی 38 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده چهارم جدول بوندس‌لیگا تثبیت کرد.

راه هموار پورتو برای صعود

همزمان با پذیرایی کهکشانی‌ها از شالکه، پورتو در پرتغال به مصاف بازل سوئیس می‌رود آن هم در شرایطی که نسبت به میهمان خود کار آسان‌تری برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی دارد. پورتو در بازی رفت دو تیم که سوئیسی‌ها میزبان آن بودند موفق شد قهرمانی فصل گذشته سوپرلیگ سوئیس را با تساوی یک بر یک متوقف کند. این بدان معناست که نایب قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال پرتغال حتی با یک بازی بدون گل هم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کند.

پورتو شنبه شب در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول پرتغال در خانه تیم براگا با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید تا ضمن کاهش فاصله خود با بنفیکای صدر جدولی به یک امتیاز، برای پذیرایی از بازل روحیه‌ای مضاعف کسب کند. بازل نیز شنبه شب در هفته بیست و سوم سوپرلیگ سوئیس به یک پیروزی خانگی قاطع دست پیدا کرد زمانی که تیم «تان» را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و با 51 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها تثبیت کرد.

به گزارش تسنیم در دو دیدار دیگر این مرحله چهارشنبه شب، بایرن‌مونیخ به مصاف شاختار اوکراین می‌رود و چلسی هم میزبان پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.