ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صدر جدول قرمز شد


تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در یکی از دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر با پیروزی مقابل راه آهن به صدر جدول رسید.

خبرگزاری فارس: تراکتورسازی و راه آهن در یکی از دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسیدند.

نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. تراکتورسازی خیلی زود در دقیقه یک با شوت لوسیانو ادینهو به گل رسید اما در ادامه در دقیقه 11 علیرضا عظیمی توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

در نیمه دوم تراکتورسازی با توجه به اینکه در خانه بازی میکرد برای رسیدن به صدر جدول و زدن گل تساوی حملات زیادی را روی دروازه حریف خود تدارک دید.

در دقیقه 59 سامان نریمان جهان توانست گل دوم تراکتورسازی را وارد دروازه کند. حملات تراکتورسازی ادامه داشت تا اینکه دقیقه 77 ارسال ادینهو در پشت محوطه جریمه به محسن دلیر رسید که این بازیکن با یک شوت سرکش و یک ضرب گل سوم تیمش را به ثمر برساند. دقیقه 81 محسن ایران نژاد با ضربه سر دروازه خودی را باز کرد تا تراکتورسازی به گل چهارم برسد.

تراکتورسازی در خانه رحم نمی‌کند و تا به اینجا در هر 5 بازی خانگی خود به پیروزی رسیده است.

قضاوت این دیدار بر عهده جمشید محمدی بود. او به محسن دلیر از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

با این پیروزی تراکتورسازی 19 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. راه آهن با 8 امتیاز در رده دهم ماند.


ویدیو مرتبط :
حمله به صدر جدول رانندگان حرفه ای با این حرکت . . .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدر جدول قرمز ماند


تیم فوتبال پیکان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهدای شهر مقدس میزبان تراکتور سازی تبریز بود که در پایان تلاش ۹۰ دقیقه ای دو تیم، سرخ پوشان با نتیجه ۲ بر صفر مقابل حریف خود به برتری دست یافتند.

وب سایت نود: تیم فوتبال پیکان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهدای شهر مقدس میزبان تراکتور سازی تبریز بود که در پایان تلاش ۹۰ دقیقه ای دو تیم، سرخ پوشان با نتیجه ۲ بر صفر مقابل حریف خود به برتری دست یافتند.

گل های های دیدار توسط فرشاد احمد زاده (دقیقه ۷) و ادر لوسیانو ادینهو( دقیقه۸۰  پنالتی) به ثمر رسید.

ترکیب پیکان: سید مهدی رحمتی،محمد نصرتی، احمد مهدی زاده، سیاوش یزدانی، وحید حیدریه، سیامک نعمتی (۵۳ سیاوش اکبرپور)، آندره فریرا، جی لوید ساموئل، امیر حسین امیری (۴۰ فشنگچی)، احمد جمشیدیان و سعید دقیقی

ترکیب تراکتور سازی: حامد لک، خالد شفیعی، فریرا دو سانتوز، محمد ایران پوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، شاهین ثاقبی (۶۵ احمد کامدار)، فرشاد احمدزاده، فرید بهزادی کریمی، و ادر لوسیانو ادینیو سرمربی: تونی اولیویرا

ادینهو گل خود را در این بازی به مردم آذربایجان تقدیم کرده و روی پیراهنش نوشته بود: "یاشاسین آذربایجان"

در دقیقه ۵۵ سعید دقیقی وارد محوطه جریمه تراکتوری ها شده و ضربه او را خالد شفیعی با دست برگشت داد که بابک وسیله بر، داور اعلام پنالتی کرد ولی سعید دقیقی نتوانست ضربه پنالتی را تبدیل به گل کند.

تراکتور سازی با این نتیجه ۵۳ امتیازی شده و در صدر جدول باقی ماند.