ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صداوسیما حرکت غیر حرفه‌ای خود را تکمیل کرد





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با پخش غیرمسقیم بازی ایران و لبنان

صداوسیما حرکت غیر حرفه‌ای خود را تکمیل کرد

خبرگزاری فارس: صداوسیما با پخش غیرمستقیم بازی ایران و لبنان اقدام غیرحرفه‌ای خود را تکمیل کرد.

در حالی که مردم فوتبالدوست ایران از ساعت 18:30 منتظر پخش مستقیم دیدار ایران و لبنان بودند، خبری از پخش این مسابقه از شبکه سه سیما نبود.

این در شرایطی است که با توجه به اهمیت این مسابقه که در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل برگزار می‌شود، همه منتظر تماشای این مسابقه بودند اما صداوسیما با توجیه اینکه «تصاویر به دست‌مان نرسیده» این بازی را پخش نکرد.

این در حالی است که حق پخش این دیدار در اختیار شبکه الجزیره قرار دارد و پیش از آغاز بازی شایعاتی مبنی بر پخش نشدن بازی منتشر شده بود اما هاشمی تهیه کننده برنامه فوتبال برتر به خبرنگار ورزشی فارس گفت که این دیدار پخش می‌شود.

با این حال پس از گذشت بیش از 30 دقیقه از بازی شبکه سه در اقدامی غیرحرفه‌ای و به دور از عرف معمول بازی را از دقیقه 8 و به صورت غیرمسقیم پخش کرد تا پوشش نامناسب خود و ناراحتی علاقمندان را بیشتر کند./فارس


ویدیو مرتبط :
گروه دوبلاژ حرفه ای ها(ظرفیت تکمیل)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه‌ای و غیرانتفاعی‌ها از دوشنبه



اخبار,اخبار دانشگاه,تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه‌ای و غیرانتفاعی‌ها

 
اخبار دانشگاه - آغاز تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه‌ای و غیرانتفاعی‌ها از دوشنبه

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت برخی کد رشته محل‌های کاردانی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی سال 92 از روز دوشنبه 16 دی ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره شرایط ثبت‌نام در این تکمیل ظرفیت، گفت: داوطلبانی که در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید برای آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی سال 92 ثبت‌نام کرده (اعم از حاضران و غایبان) و همچنین داوطلبانی که در این آزمون ثبت‌نام نکرده‌اند، می توانند بر اساس اطلاعیه تکمیل ظرفیت بهمن 92 در برخی از کدرشته محل‌های تحصیلی ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند.

وی افزود: این ثبت‌نام در برخی از کدرشته‌محل‌های تحصیلی آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای که بر اساس نمره آزمون و از بین شرکت‌کنندگان در آزمون و همچنین برای برخی کدرشته‌محل‌های موسسات غیرانتفاعی که پذیرش در آن‌ها منحصرا بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌گیرد، صورت خواهد گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آغاز ثبت‌نام این مرحله از روز دوشنبه 16 دی ماه، اظهار کرد: شرایط و ضوابط ثبت‌نام و پذیرش در این مرحله، در اطلاعیه سازمان سنجش از فردا بر روی سایت سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار داده خواهد شد و همچنین در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه 16 دی ماه منتشر می‌شود.

توکلی خاطرنشان کرد: تمامی داوطلبان می‌توانند بر اساس ضوابط مندرج در اطلاعیه به سایت سازمان مراجعه و پس از پرداخت مبلغ 35 هزار ریال نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی اقدام کنند.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش در این دوره تصریح کرد: ظرفیت پذیرش جمعا 85 هزار و 457 نفر است که از این تعداد 680 نفر برای دوره روزانه، 444 نفر شبانه فنی و حرفه‌ای و 84 هزار و 333 نفر در موسسات غیرانتفاعی پذیرفته خواهند شد.
 اخبار دانشگاه -  ایسنا