ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صحنه های شرم آور روی سکوهای آزادی / گزارش تصویری‌درگیری صادقی بابستگان قلعه‌نویی د صادقی با فامیل قلعه‌نویی + تصاویر




 اخبار ورزشی - کتک‌کاری شدید صادقی با فامیل قلعه‌نویی + تصاویر

در پایان دیدار تیم‌های استقلال و سایپا امیرحسین صادقی در داخل زمین با امیر قلعه‌نویی درگیری لفظی پیدا کرد.

ماجرا از این قرار بود که مدافع مصدوم استقلالی‌ها پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی به داخل زمین رفت تا به سرمربی تیمش نکته‌ای را بگوید، اما قلعه‌نویی به دست صادقی کوبید و با لفظ تندی به او گفت: «تو که مصدوم بودی چرا به ما نگفتی تا یک مدافع بگیریم. چیزی نگو، برو بیرون!»

این موضوع باعث به وجود آمدن درگیری بین این دو شد. اطرافیان به این ماجرا خاتمه دادند و امیر عرب از صادقی خواست تا به بیرون از ورزشگاه برود.

مدافع مصدوم استقلال هم که از پله‌های ورزشگاه بالا می‌رفت تا ورزشگاه را ترک کند، زیر لب صحبت‌هایی زمزمه می‌کرد که یکی از اقوام قلعه‌نویی (برادر دامادش) با این تفکر که صادقی به سرمربی آبی‌پوشان توهین می‌کند با این بازیکن درگیر شد و یک سیلی به صورت صادقی کوبید که این ماجرا در ادامه بین هواداران و ضارب مدافع استقلال ادامه پیدا کرد.

 

اخبار,اخبارورزشی, کتک‌کاری شدید صادقی با فامیل قلعه‌نویی

 

اخبار,اخبارورزشی, کتک‌کاری شدید صادقی با فامیل قلعه‌نویی

 

اخبار,اخبارورزشی, کتک‌کاری شدید صادقی با فامیل قلعه‌نویی

 

اخبار,اخبارورزشی, کتک‌کاری شدید صادقی با فامیل قلعه‌نویی

 

اخبار,اخبارورزشی, کتک‌کاری شدید صادقی با فامیل قلعه‌نویی

 

 اخبارورزشی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
درگیری امیر قلعه نویی و مجتبی محرمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری لفظی صادقی و قلعه‌نویی / مدافع آبی‌ها کتک خورد! / علت درگیری مشخص شد



اخبار,درگیری لفظی صادقی و قلعه‌نویی


اخبار ورزشی - پس از دیدار با سایپا رخ داد؛
برخورد عجیب سرمربی استقلال با صادقی/ مدافع آبی‌ها کتک خورد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار برابر سایپا برخورد تند و عجیبی با مدافع مصدوم این تیم داشت. این برخورد از سوی یکی از نزدیکان امیر قلعه نویی شدت بیشتری داشت و منجر به کتک خوردن امیرحسین صادقی شد. وی پس از این برخورد اعلام کرد از استقلال خداحافظی خواهد کرد!

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که امیرحسین صادقی در پایان دیدار استقلال برابر سایپا قصد رفتن به رختکن آبی پوشان را داشت ابتدا نزد امیر قلعه نویی رفت اما سرمربی استقلال برخورد غیر منتظره ای با مدافع مصدوم تیم خود داشت و او را نپذیرفت و از خود دور کرد.

صادقی که از این برخورد شوکه و ناراحت شده بود به امیر قلعه نویی گفت: خداحافظ؛ من از استقلال رفتم.

مدافع استقلال پس از این اتفاق قصد خروج از ورزشگاه را داشت که به یکباره از سوی دو نفر مورد حمله قرار گرفت و کتک خورد تا جایی که پیشانی او متورم شد. در این هنگام نیروی انتظامی که شاهد ماجرا بود فرد ضارب را دستگیر کرد. گفته می شود این فرد یکی از نزدیکان امیر قلعه نویی است.

امیرحسین صادقی به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل تاکنون فرصت بازی برای استقلال را پیدا نکرده و این بازی را هم از روی سکوها تماشا کرد.

 

---------------------------

 

ماجرای درگیری صادقی و قلعه‌نویی مشخص شد

در پایان بازی استقلال و سایپا امیر قلعه‌نویی به امیرحسین صادقی مدافع مصدوم این تیم اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، استقلال در هفته چهارم لیگ برتر موفق شد با نتیجه 3 بر 2 مقابل سایپا به پیروزی برسد. در پایان این دیدار بین امیر قلعه‌نویی و امیرحسین صادقی بحث و جدل لفظی صورت گرفت.

ماجرای این درگیری این بوده که صادقی برای تبریک پیروزی از روی سکوها پائین می‌رود و با امیرقلعه‌نویی روبرو می‌شود او که به قلعه‌نویی تبریک می‌گوید سرمربی استقلال به نشانه اعتراض به صادقی می‌گوید ای کاش اعلام می‌کرده مصدوم است و اینطور دست باشگاه را در هفته‌های ابتدایی در حنا نمی‌گذاشته است. همین مسئله باعث بحث کوچکی بین این دو نفر شد.

امیرحسین صادقی به دلیل مصدومیتی که دارد حدود 6 هفته از میادین دور است و تا کنون نتوانسته برای استقلال به میدان برود.
اخبار ورزشی - مهر، فارس