ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صحنه مشكوك بازی استقلال و مس پنالتی نبود



 

كمیته انضباطی , كمیته داوران

 

حسین عسگری:

صحنه مشكوك بازی استقلال و مس پنالتی نبود

از حنیف عمران زاده به كمیته انضباطی شكایت می‌كنیم    

نایب رییس كمیته داوران فدراسیون فوتبال با بیان این كه صحنه مشكوك به پنالتی در بازی استقلال و مس، پنالتی نبوده است، گفت: پرونده حنیف عمران زاده را به كمیته انضباطی ارجاع می‌دهیم.

حسین عسگری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره صحنه مشكوك به پنالتی كه در بازی استقلال و مس كرمان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر اتفاق افتاده بود، گفت: پس از بررسی فیلم این بازی در فدراسیون مشخص شد كه خطا كاملا پشت محوطه جریمه رخ داده و به هیچ وجه پنالتی نبوده است.

وی ادامه داد: این مساله در حالت عادی قابل تشخیص نبود و تنها با بازبینی فریم به فریم فیلم به این نتیجه‌ رسیدیم. البته داور مسابقه به دلیل آن كه اصلا آن حركت را خطا ندانسته دچار اشتباه شده بود و با آن برخورد خواهد شد.

رییس دپارتمان داوری در ادامه با انتقاد از صحبتی كه عادل فردوسی‌پور در هنگام گزارش این بازی درباره اضافه وزن داور مطرح كرده بود، اظهار كرد: ما هم می‌دانیم كه رفیعی اضافه وزن دارد، اما برای ما این مهم است كه آیا داور تحرك لازم بدنی دارد یا خیر؟ آقای رفیعی با توجه به این كه 46 سال دارد، تمرین‌های مداوم خود را انجام می‌دهد و از نظر تحرك بدنی شرایط خوبی دارد. داوران انگلیسی نیز اكثرا همین حالت را دارند.

عسگری همچنین از برخی مطبوعات به دلیل «اظهار نظرهای عجولانه» درباره صحنه مشكوك پنالتی شدیدا انتقاد كرد و گفت: روزنامه‌ها روی صحنه‌ای كه هنوز قطعی نشده، حرف می‌زنند و تیترهایی می‌زنند كه اصلا صحیح نیست. همین چند وقت پیش هم تیتری درباره شكایت چهار داور از كمیته‌ داوران در جایی مطرح شده بود كه آن‌ها قویا این مساله را تكذیب كردند.

وی ادامه داد: به عقیده من برخی كه منافع خود را در خطر می‌بینند و در واقع عوامل برخی دیگر هستند، این گونه صحبت‌ها را مطرح می‌كنند و می خواهند منافع خود را حفظ كنند. من می‌گویم هر كس درباره بازی استقلال و مس ادعایی دارد، زحمت بكشد و به فدراسیون بیاید تا با هم فیلم بازی را تماشا كنیم و به آن‌ها نشان دهیم كه خطا بیرون از محوطه جریمه بوده است.

نایب رییس كمیته‌ داوران در پایان با اشاره به اعتراض شدید حنیف عمران زاده به داور پس از شكست استقلال برابر مس خاطر نشان كرد: پرینت صحبت‌های این بازیكن را گرفته‌ایم و قصد داریم آن را به كمیته‌ انضباطی ارجاع دهیم تا با او برخورد شود.


ویدیو مرتبط :
صحنه مشكوك پنالتی روی اسماعیل شریفات در بازی با الریان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: استقلال در مقابل مس بازی سختی را پیش رو دارد



 

 

 

مظلومی: استقلال در مقابل مس بازی سختی را پیش رو دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: کادر فنی تیم های مس کرمان و استقلال تهران شناخت خوبی از یگدیگر دارند و فکر می کنم بازی سختی را در خارج از خانه داشته باشیم اما برای پیروزی و کسب 3 امتیاز به میدان می رویم.

پرویز مظلومی گفت : خوشبختانه شرایط استقلال خوب است و بازیکنان مصدوم ما نیز روند بهبودی مطلوبی را در پیش گرفته اند .

وی ادامه داد: احترام ویژه ای را برای مسوولان، کادر فنی، بازیکنان و هواداران مس کرمان قائل هستم و خاطرات بسیار خوبی را همراه این تیم دارم. بدون شک حضور صمد مرفاوی بر روی نیکمت مس و شناختی که او از مجموعه استقلال تهران دارد، می تواند در زیبایی های بازی، اثر گذار باشد و امیدوارم رقابت خوبی همراه با نتیجه را در این دیدار شاهد باشیم.

مظلومی در مورد محل تمرین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مجموعه صنایع دفاع که در اختیار باشگاه قرار گرفته بسیار خوب است، استقلال به یک ورزشگاه اختصاصی نیاز داشت و اکنون با حضور در این مجموعه می توانیم هر کاری که لازم باشد را انجام دهیم و از این بابت مشکلی نخواهیم داشت، ضمن این که باید از مسوولان مجموعه ورزشی آزادی تهران نیز تشکر کرد که در زمان حضور و تمرین ما در آن مجموعه، در حد توان خود کمک کردند.

وی افزود : خوشبختانه کمپ تیم فوتبال استقلال تا 9 ماه آینده افتتاح خواهد شد، این آروزیی است که همه استقلالی ها انتظار آن را داشتند، نیاز استقلال و پرسپولیس همین است و باید دولتمردان نیز در این حرکت بزرگ کمک کنند تا مردم خوشحال شوند.

مظلومی با اشاره به دیدار تیم فوتبال استقلال تهران و مس کرمان که روز جمعه برگزار می شود، گفت: من به واسطه دو فصل همکاری با باشگاه مس کرمان شناخت خوبی از این تیم دارم و در عین حال صمد مرفاوی نیز به خوبی تیم ما را می شناسد. او سال‌ها در استقلال بازی و مربیگری کرده و با شرایط این تیم آشناست. این مسائل باعث می شود، بازی روز جمعه استقلال و مس تماشایی و جذاب شود.

مظلومی ادامه داد: برای دیدار با مس بازیکن محروم نداریم اما میلاد میداودی و محسن یوسفی مصدوم هستند. به احتمال فراوان میلاد از امروز تمرینات خود را از سر می گیرد اما محسن یوسفی همراه تیم نخواهد بود.