ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صحبت های خصوصی کی روش با تیموریان



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

 

هافبک جنگنده تیم ملی فوتبال کشورمان از سوی سرمربی پرتغالی مامور مهار مسی تیم حریف شده است.

  از استرالیا خبر می رسد که کارلوس کی روش برای بازی ایران و امارات حساب ویژه ای روی آندرانیک تیموریان باز کرده و از هر فرصتی برای گفتگوی خصوصی با شماره 14 تیم ملی استفاده می کند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی که به خوبی بازی های تیم ملی امارات در مقابل قطر و بحرین را آنالیز کرده معتقد است همه توانایی این تیم در ساق های عمر عبدالرحمن نهفته است. هافبک تکنیکی و شماره 10 امارات که به لیونل مسی این کشور معروف است و به شکل موثری در خدمت تیمش است.

به همین دلیل کی روش، تیموریان را مامور مهار عمر عبدالرحمن کرده و از ملی پوش جنگنده کشورمان خواسته تا آخر بازی با امارات این بازیکن چپ پا و تکنیکی را تنها نگذارد.

البته عمر عبدالرحمن یک برادر هم به نام محمد در تیم ملی امارات دارد که با شماره 16 بازی می کند و دست کمی از برادرش ندارد و باید حواس هافبک ها و مدافعان تیم کشورمان شش دانگ مراقب این عبدالرحمن هم باشد.

 

اخبارورزشی   - جام نیوز
 


ویدیو مرتبط :
صحبت های آندرانیک تیموریان قبل از بازی با قطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحبت های خصوصی کی روش و فردوسی پور بعد از 90!



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کروش

 

رابطه نزدیک کی روش و فردوسی پور

کارلوس کروش سرمربی تیم‌ملی و عادل فردوسی‌پور، تا بامداد جمعه، رودرروی هم نشستند و گفت‌وگو کردند.

 90 پنج‌شنبه شب روی آنتن رفت و تا بامداد جمعه ادامه داشت. ابتدا یك موافق و یك مخالف كارلوس رودرروی هم نشستند و سپس نوبت به این مربی رسید تا حرف‌هایش را بزند. جالب اینجاست كه تا پیش از برنامه، به دلیل محبوبیت ویژه كروش، منتقدی حاضر نبود در 90 به انتقاد از او بپردازد.

 

در نهایت هم ذوالفقارنسب پذیرفت به عنوان مخالف به این برنامه برود كه او هم در مجموع به انتقاد از كفاشیان و فدراسیونش پرداخت تا شخص كروش و عملكردش. ذوالفقارنسب زیاد وارد بحث‌های فنی هم نشد و كروش گفت: «اگر او حقایق را می‌دانست، امشب طرفدارش بود تا منتقدش.»

 

جالب اینجاست كه ذوالفقارنسب و كروش در پشت صحنه برنامه هم برخورد گرمی با هم داشتند اما برخورد كارلوس با منصوریان بسیار گرمتر بود. این دو رابطه بسیار نزدیكی با هم دارند و كروش حتی منصوریان را در آغوش گرفت. این مربی معتقد است كاپیتان سابق استقلال می‌تواند در عرصه مربیگری بسیار موفق باشد و به همین دلیل از بازیكنان او در تیم‌ملی هم به خوبی استفاده می‌كند.

پس از پایان برنامه 90، عادل و كروش هم دقایقی به صورت خصوصی با هم گفت‌وگو كردند.

 

البته حرف‌های آنها درگوشی بود و ترجیح دادند كسی از متن گفت‌وگوی‌شان باخبر نشود اما با لبخندهایی كه دو طرف می‌زدند، پیدا بود كه حرف‌های مثبتی بین‌شان رد و بدل می‌شد. كروش پیش از رفتن هم با عادل و عوامل برنامه عكسی به یادگار گرفت.

اخبار ورزشی - جام نیوز