ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صحبت های جهانبخش در کنفرانس خبری


مهاجم جوان تیم ملی ابراز امیدواری کرد ایران بتواند جام جهانی موفقی را پشت سر بگذارد. او همچنین از برخورد گرم مردم سائوپائولو با اعضای تیم ملی ایران تمجید کرد.

ایسنا: مهاجم جوان تیم ملی ابراز امیدواری کرد ایران بتواند جام جهانی موفقی را پشت سر بگذارد. او همچنین از برخورد گرم مردم سائوپائولو با اعضای تیم ملی ایران تمجید کرد.

تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر در کمپ "کورینتیانس" شهر سائوپائولو اردو زده است، باید در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها کمتر از یک هفته‌ دیگر با نیجریه دیدار کند.

علیرضا جهانبخش، مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان که به واسطه درخشش در تیم نایمخن هلند به تیم ملی ایران دعوت شد عصر روز گذشته (دوشنبه) در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران برزیلی بود.

او درباره شرایط خود برای حضور در جام جهانی گفت: تلاش زیادی کردم تا بتوانم به تیم ملی ایران دعوت شوم. اینجا تمرینات خوبی را با سایر بازیکنان تیم پشت سر گذاشتم. در روزهای گذشته تمرینات خیلی خوبی را داشتیم و فکر می‌کنم توانسته‌ایم خودمان را به خوبی برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل آماده کنیم. امیدواریم که بتوانیم جام جهانی خوبی را پشت سر بگذاریم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

علیرضا جهانبخش با 20 سال سن جوان‌ترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران محسوب می‌شود.

مهاجم ایرانی نایمخن که به همراه سایر بازیکنان تیم روز گذشته به گشت و گذار و خرید در شهر سائوپائولو مشغول بود، از ابراز احساسات مردم این شهر تمجید کرد و گفت: برخورد مردم سائوپائولو با ما بسیار گرم و صمیمانه بود و من از این بابت از آنها تشکر می‌کنم.

مهاجم ایرانی نایمخن درباره پیروزی ایران برابر تیم ترینیدادو توباگو در دیداری دوستانه گفت: این بازی برای ما بسیار مهم بود، چرا که پیروزی قبل از آغاز جام جهانی از هر لحاظ مهم و حائز اهمیت است. اکنون همه ما به فکر بازی با نیجریه هستیم تا بتوانیم نتیجه‌ خوبی به دست آوریم.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی باید با نیجریه دیدار کند و سپس به دیدار آرژانتین می‌رود و در آخرین مرحله گروهی نیز با بوسنی و هرزگوین مصاف خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
‫صحبت های علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری پایان بازی با تراکتور سازی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: صحبت‌های دایی در کنفرانس خبری


تیم فوتبال پرسولیس شب گذشته در هفته دهم لیگ برتر فوتبال میهمان سپاهان بود که با نتیجه دو بر صفر متحمل شکست شد.

خبرگزاری فارس:تیم فوتبال پرسولیس شب گذشته در هفته دهم لیگ برتر فوتبال میهمان سپاهان بود که با نتیجه دو بر صفر متحمل شکست شد.

در این دیدار محسن قهرمانی در دقیقه چهار تصمیم جنجالی گرفت و ضمن اعلام پنالتی به نفع سپاهان، میثم حسینی مدافع پرسپولیس را اخراج کرد تا شاگردان دایی 10 نفره به ادامه بازی بپردازند.