ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صحبت های تکان دهنده یک زوج ملی پوش؛ صاحب‌خانه هشدار داده است



 

صحبت های تکان دهنده یک زوج ملی پوش؛ صاحب‌خانه هشدار داده است

 

دارنده مدال برنز دوی ۴ در ۴۰۰ متر مسابقات قهرمانی آسیا گفت: «خودم و همسرم (لیلا رجبی) ۹ ماه است که حقوقی دریافت نکرده ایم.»

به نقل از فارس، پیمان رجبی عنوان کرد: «سرپرست سابق فدراسیون به من و همسرم لیلا رجبی وعده‌های بسیار داد و ما نیز با دل و جان تمرین کردیم که نتایج خوبی در مسابقات کسب کنیم و توانستیم هر 2 در رقابت‌های قهرمانی آسیا در ژاپن به مدال برنز دست پیدا کنیم.»

وی افزود: «با همین وعده‌ها 9 ماه بدون حقوق هر 2 تمرین کردیم، اما حالا فهمیدیم که فدراسیون 4 ماه است که کرایه خانه ای را که برای من و همسرم اجاره کرده است را هم پرداخت نکرده و صاحب خانه در تماسی به ما هشدار داد.»

رجبی در خصوص مربی خارجی همسرش تصریح کرد: «وی 10 روز در ایران بود و سپس رفت، چرا که یک روز سر تمرین حاضر می‌شد، 3 روز نمی‌آمد. عملا حضورش فایده ای نداشت.»

دونده بوشهری عنوان کرد: «حال که آشتیانی رفته است متوجه شدیم که حتی برخی از ورزشکاران پاداش مسابقات قهرمانی آسیا را هم دریافت کرده اند، اما ما هنوز حقوق خود را هم نگرفته ایم.»

رجبی عنوان کرد: «همسرم در مدت حضورش در ایران، 7 مدال کسب کرده و همیشه افتخار آفرین بوده است و حال قصد دارد سهمیه المپیک را دریافت کند، اما امکاناتی برای وی فراهم نیست.»

دونده تیم ملی گفت: «لیلا مسلمان شد و کشور خود را ترک کرد و امروز به عنوان یک ایرانی رقابت می‌کند، اما برخی با عنوان کارشناس و گزارشگر ورزشی با استفاده از رسانه‌ها وی را یک خارجی معرفی می‌کنند و به جای روحیه دادن به لیلا او را ترد می‌کنند.»

وی افزود: «لیلا به خاطر عشقش به ایران با وجود کمبودها شبانه روز تمرین می کند که بتواند با نام ایران در المپیک به عنوان زن مسلمان ایرانی رقابت کند.»

رجبی با اشاره به حضور داوری در فدراسیون دوومیدانی گفت: «وی از خانواده دوومیدانی است و می داند که یک ورزشکار نیاز به چه امکانات و شرایطی برای کار دارد.»


ویدیو مرتبط :
ویدیویی تکان دهنده از صاحب الزمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دزدی‌های خزنده زوج تبهکار از خانه بدون صاحب



اخبار حوادث - دزدی‌های خزنده زوج تبهکار از خانه بدون صاحب

زوج تبهکار که می‌دانستند در خانه قدیمی، کسی زندگی نمی‌کند نقشه‌ای برای سرقت‌های خزنده‌شان طراحی کردند.

این زن و شوهر هربار با وانت‌پیکان مقابل در این خانه حاضر می‌شدند و بخشی از اثاثیه را بار می‌زدند.


ساعت 7عصر دوشنبه 6 شهریور ماه سال جاری مأموران تجسس کلانتری 126 تهرانپارس در حال گشتزنی در خیابان 214 شرقی بودند که با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند.زن جوان مقابل در خانه قدیمی ایستاده بود تا همسرش از بالای دیوار وارد خانه شود و در را باز کند.


مأموران با دیدن این صحنه به زوج جوان مشکوک شدند و آن‌ها را تحت نظر گرفتند.بعد‌از لحظاتی مرد جوان در را باز کرد و همسرش وارد خانه شد و خودش به سمت پیکان وانت سفید رنگش رفت و آن را مقابل درخانه پارک کرد.


مأموران که احتمال می‌دادند زوج جوان دزد این خانه قدیمی باشند در اقدامی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.


این زن و شوهر ابتدا ادعای بی‌گناهی کردند اما با بازرسی بدنی از مرد جوان مواد مخدر و از کیف همسرش مدارک و گذرنامه‌های سرقتی به‌دست آمد و آنان چاره‌ای جز رازگشایی ندیدند.


همین سرنخ‌ها کافی بود تا «سلیمان» 34 ساله لب به اعتراف باز کرد و گفت: چندی پیش متوجه شدیم صاحب این خانه قدیمی درگذشته است و به‌خاطر کارهای انحصار وراثت کسی به آنجا سرکشی نمی‌کند.


وی افزود: از یک ماه پیش با همسرم برای دزدی به این خانه می‌آمدیم و هر بار بخشی از وسایل خانه را به سرقت می‌بردیم و فکر نمی‌کردیم دستگیر شویم.


زن جوان که «زینب» 29 ساله است نیز گفت: این بار تصمیم داشتیم یخچال و فریزر را سوار بر خودرویمان کنیم که دستگیر شدیم.


بنابر این گزارش، تجسس‌های میدانی نشان داد همسایه‌ها نیز چندبار این زوج تبهکار را در حال ورود و خروج به خانه قدیمی دیده بودند.

اخبار حوادث - روزنامه ایران