ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صحبت‌های پنهانی کونته با هیدینگ


سرمربی جدید چلسی در صحبت‌های خصوصی که با هیدینگ داشت، راجع‌به مسائل پشت‌پرده تیم جدیدش اطلاعاتی به‌دست آورد.

خبرگزاری فارس: با توجه به اتفاقات عجیبی که در چند ماه گذشته برای گاس هیدینگ و خوزه مورینیو در چلسی رخ داده، حالا آنتونیو کونته سرمربی جدید آبی‌های لندن می‌خواهد دلایل آن ناکامی‌ها را از زبان خودشان بداند.

برهمین اساس کونته هفته گذشته به‌صورت تلفنی صحبت‌های مهمی را به هیدینگ انجام داد و در مورد شرایط فنی و اخلاقی بازیکنان صحبت کرد.

هیدینگ با اعلام صحبت پنهانی‌اش با کونته، اعلام کرد: کونته دوست دارد در مورد برخی بازیکنان تیم اطلاعاتی را بگیرد و این صحبت به درخواست خود کونته انجام گرفت.

وی افزود: علاقه‌ای ندارم که زیاد در این باره صحبت کنم، اما به او گفتم که اگر می‌خواهد موفق شود، باید بازیکنانی را که مدنظر دارد، جذب کند چون برخی از نفرات تیم چلسی به پایان راه رسیده‌اند.


ویدیو مرتبط :
خداحافظ کونته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحبت های پنهانی کفاشیان با رحمتی لو رفت!



اخبار,اخبار ورزشی ,علی كفاشیان

 

اخبار ورزشی - صحبت های پنهانی کفاشیان با رحمتی لو رفت!

علی كفاشیان روز گذشته صحبتی در مورد رحمتی انجام داد و اعلام كرد رحمتی خودش شرایط كی روش را برای بازگشت نپذیرفته است و مقصر این موضوع اوست.

 این صحبت رئیس فدراسیون، دروازه بان سابق تیم ملی را ناراحت كرده و او امروز در مصاحبه ای عنوان داشت از كفاشیان یك فایل صوتی دارد كه اگر او صلاح بداند در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.

جالب است بدانید كفاشیان پس از عذرخواهی رحمتی به این دروازه بان گفته بود:« ما می‌دانیم تو زحمتت را كشیده‌ای و كی‌روش مقصر این ماجراست كه تو را دعوت نمی‌كند. اگر او این كار را نكند خودمان در آینده تو را به تیم ملی دعوت می‌كنیم.»

حالا رحمتی این فایل صوتی را در اختیار دارد و به كفاشیان گفته اگر یادش نمی‌آید چه حرف‌هایی زده می‌تواند فایل را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.
اخبار ورزشی - بانک ورزش