ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صحبت‌های جالب مارادونا درباره بازی ایران


مارادونا در تازه‌ترین اظهار نظر خود ضمن پاسخ‌دادن به صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین نمایش تیم ملی این کشور مقابل ایران را ضعیف قلمداد کرد.

ایسنا: مارادونا در تازه‌ترین اظهار نظر خود ضمن پاسخ‌دادن به صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین نمایش تیم ملی این کشور مقابل ایران را ضعیف قلمداد کرد.

دیگو مارادونا که روز گذشته پس از چند سال توانسته بود با حضور در ورزشگاه از نزدیک بازی تیم کشورش در جام جهانی را ببیند به اظهار نظر رئیس فدراسیون فوتبال این کشور واکنش تندی نشان داد.

در خبرها آمده بود مارادونا پیش از اینکه مسی گل پیروزی‌بخش آرژانتین را به ثمر برساند ورزشگاه را ترک کرده بود، گروندونا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین که به نظر می‌رسد رابطه چندان خوبی هم با ماردونا ندارد، پس از بازی گفته بود: گل آرژانتین به لطف خروج مارادونا از ورزشگاه به ثمر رسید و چه بهتر که او رفت!

مارادونا پس از شنیدن این اظهار نظر گرون‌دونا پاسخ تندتری داد و گفت: من از ورزشگاه نرفته بودم بلکه جایم را عوض کردم تا بتوانم بازی را بهتر ببینم. نمایش آرژانتین ضعیف بود و فقط به خاطر مسی معتبر شد. به گروندونا می‌گویم لباسی را که پوشیده‌ای، فیفا برایت خریده است. تو هیچ چیز نیستی!


ویدیو مرتبط :
صحبت جالب شهرام محمودی با موسوی در بازی ایران - لهستان - انتخابی المپیک 2016

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحبت‌های مارادونا درباره بازی ایران و آرژانتین



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی ایران و آرژانتین

 

اخبار ورزشی - صحبت‌های مارادونا درباره بازی ایران و آرژانتین

مارادونا در تازه‌ترین اظهار نظر خود ضمن پاسخ‌دادن به صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین نمایش تیم ملی این کشور مقابل ایران را ضعیف قلمداد کرد. 

به گزارش ایسنا، دیگو مارادونا که روز گذشته پس از چند سال توانسته بود با حضور در ورزشگاه از نزدیک بازی تیم کشورش در جام جهانی را ببیند به اظهار نظر رئیس فدراسیون فوتبال این کشور واکنش تندی نشان داد.
 
در خبرها آمده بود مارادونا پیش از اینکه مسی گل پیروزی‌بخش آرژانتین را به ثمر برساند ورزشگاه را ترک کرده بود، گروندونا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین که به نظر می‌رسد رابطه چندان خوبی هم با ماردونا ندارد، پس از بازی گفته بود: گل آرژانتین به لطف خروج مارادونا از ورزشگاه به ثمر رسید و چه بهتر که او رفت! او بدشانسی می‌آورد.
 
مارادونا پس از شنیدن این اظهار نظر گرون‌دونا پاسخ تندتری داد و گفت: من از ورزشگاه نرفته بودم بلکه جایم را عوض کردم تا بتوانم بازی را بهتر ببینم. نمایش آرژانتین ضعیف بود و فقط به خاطر مسی معتبر شد. بله من آدم بدشانسی هستم اما به گروندونا می‌گویم لباسی را که پوشیده‌ای، فیفا برایت خریده است. تو هیچ چیز نیستی! 

اخبار ورزشی - ایسنا