ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صبا در قم ماند


بازیکنان تیم و اعضای باشگاه صبا فردا افطار را میهمان استاندار قم هستند تا استاندار در خصوص مسائل پیش آمده و تصمیمات اتخاذ شده با آنها صحبت کند.

خبرگزاری تسنیم: بازیکنان تیم و اعضای باشگاه صبا فردا افطار را میهمان استاندار قم هستند تا استاندار در خصوص مسائل پیش آمده و تصمیمات اتخاذ شده با آنها صحبت کند.

 پس از کناره‌گیری محجوب از مالکیت و خرید 80 درصد سهام باشگاه صبا، ظهر امروز( سه‌شنبه) مسئولان و اعضای هیئت مدیره باشگاه صبا نشست اضطراری با استاندار قم و معاونانش برگزار کردند. در این نشست استاندار قول داد با تعامل و هماهنگی با نهادهای مختلف استان قم مشکلات باشگاه صبا در مقطع زمانی فعلی حل شده و تا زمان واگذاری به بخش خصوصی این باشگاه زیر نظر استانداری قم اداره شود.

در همین راستا قرار است فردا (چهارشنبه) بازیکنان تیم و اعضای باشگاه صبا افطار را میهمان استاندار و مسئولان استانداری قم باشند و شخص استاندار در خصوص مسائل پیش آمده و تصمیمات اتخاذ شده با آنها صحبت کند.

کریم بهرامی، رئیس هیئت فوتبال استان قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم این موضوع را تأیید کرد.


ویدیو مرتبط :
بازی پرسپولیس و صبا ی قم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حق‌وردی قاضی دیدار صبا و پرسپولیس شد / صبا در فکر حفظ شکست‌ناپذیری در قم‌



هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال, دیدار صبا و پرسپولیس

حق‌وردی قاضی دیدار صبا و پرسپولیس شد / صبا در فکر حفظ شکست‌ناپذیری در قم‌

داور 41 ساله تهرانی از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان قاضی دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران معرفی شد.

دیدارهای هفته دوازدهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از عصر امروز آغاز می‌شود و طی آن سه بازی در شهرهای شیراز، تهران و اهواز برگزار می‌شود و حساس‌ترین دیدار هفته را صبای قم و پرسپولیس تهران در قم انجام می‌دهند.

در حالی که تیم فوتبال استقلال تهران درگیر بازی‌های رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا بود آبی‌ها این هفته نیز در لیگ برتر حضور ندارند تا صبای قم در مهمترین بازی هفته از پرسپولیس تهران پذیرایی ‌کند، صبایی که در پنج فصل گذشته لیگ برتر در خانه به میهمان این هفته خود نباخته و به فکر حفظ طلسم شکست ناپذیری در قم است.

شاگردان محمد مایلی کهن در تیم فوتبال صبای قم در این دیدار خانگی در تلاش هستند که بتوانند نتایج دور از انتظار فصل جاری لیگ برتر را که برای آنها از 11 مسابقه شش باخت را به دنبال داشته جبران کنند و بدین ترتیب بار دیگر به اوضاع خود در جدول سر و سامان بدهند.

در یک طرف میدان رقابت حساس ترین دیدار هفته دوازدهم صبای قم حضور دارد، تیمی که هدایت آن را یک مربی با تجربه به نام محمد مایلی‌کهن بر عهده دارد و این مربی تاکنون از 11 بازی با تیمش 13 امتیاز کسب کرده است و برخلاف پرسپولیس تهران که در رده سوم جای دارد، با صبا تیم نهم جدول رده‌بندی به شمار می‌رود.

حالا پرسپولیس تهران و صبای قم در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به یکدیگر رسیده‌اند و دو تیم از ساعت 18 و 15 دقیقه عصر روز جمعه دوازدهم مهرماه در دیداری حساس در ورزشگاه یادگار امام قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز در فاصله زمانی اندک تا آغاز دیدارهای هفته دوازدهم از نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، اسامی داوران بازی‌ها را اعلام کرد که بر این اساس قضاوت دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران را به یکی از داوران باتجربه لیگ برتر این فصل فوتبال کشور سپرده است.

تورج حق وردی که از جمله داوران خونسرد و با تجربه قضاوت کننده در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و از سال 1377 شروع به داوری فوتبال کرده است، این هفته در ورزشگاه بزرگ یادگار امام قم قاضی دیدار سرنوشت‌ساز صبای قم و پرسپولیس تهران خواهد بود.

حق وردی که متولد هفدهم دی ماه سال 1351 است و در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قضاوت‌های نسبتا خوبی داشته است حساس ترین دیدار در هفته دوازدهم لیگ برتر را قضاوت می‌کند.

این داور 41 ساله را در امر قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران حسن کامرانی فر به عنوان کمک داور اول، آرمان اسعدی به عنوان کمک داور دوم، پیروز سیف الهب پور به عنوان داور ذخیره و سعید بطائی به عنوان ناظر بازی همراهی می‌کنند./فارس