ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صبا به جای تراکتور به مصاف تیم امید می‌رود



 

 

صبا به جای تراکتور به مصاف تیم امید می‌رود

تیم فوتبال صبای قم که قرار بود به مصاف تراکتورسازی برود به مصاف تیم امید می‌رود.

در حالی که قرار بود تیم صبای قم روز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف تراکتورسازی برود اما به علت انصراف تیم تراکتورسازی، صبا روز چهارشنبه به جای تراکتورسازی از ساعت 18 به مصاف تیم امید می‌رود.


ویدیو مرتبط :
تیم ملی فوتسال ایران به مصاف اروگوئه می رود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روزنامه اماراتی: تیم امارات به امید شانس به مصاف ایران می رود



 

 

 

روزنامه اماراتی: تیم امارات به امید شانس به مصاف ایران می رود

 

روزنامه امارات الیوم چاپ امارات متحده عربی روز چهارشنبه با اشاره به بازی بعداز ظهر امروز تیم امارات و ایران نوشت: امارت به امید شانس و اتفاقات غیر منتظره به مصاف ایران می رود.

امارات الیوم در مطلبی با عنوان '' چیزی که ما از ایران می خواهیم '' افزود: در مصاف با تیم ایران، فرصت کم و حساسی برایمان باقی مانده است.

به نوشته این روزنامه، موضوع اکنون فراتر و مهم تر از اشتباه یک بازیکن و در نتیجه از دست رفتن فرصت صعود به مرحله بعد یا اختلاف با بازیکن دیگر و یا ضعف خط حمله تیم امارات است بلکه باید برای بازیکنان تمرکز لازم را فراهم کرد تا بتوانند با تمام توان در مقابل ایران که از قدرت بدنی بالا و روحیه خوبی برخوردارند، بازی کنند.

این روزنامه اماراتی با اشاره به اینکه امارات امیدوار است در بازی امروز پیروز شود افزود: تیم امارات تا کنون بدشانسی آورده و اکنون سرنوشت صعود آن به مرحله بعد در دست سایر بازی هاست و فقط شانس و یا اتفاق غیر منتظره است که می تواند به آن کمک کند.