ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صادق گودرزی: خداحافظ کشتی!!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پس از ناکامی در فینال المپیک؛

صادق گودرزی: خداحافظ کشتی!

صادق گودرزی، آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان بعد از کسب مدال نقره باز‌ی‌های المپیک 2012 لندن از عرصه قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، گودرزی پس از ناکامی در فینال وزن 74 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک 2012 لندن و کسب مدال نقره اعلام کرد: خداحافظ کشتی! من به مدال‌هایی که یک کشتی گیر آرزوی داشتن آن را داشته رسیده‌ام و دیگر قصد ماندن در عرصه ملی کشتی را ندارم، مگر اینکه دستور ویژه‌ای در این خصوص به من ابلاغ شود.

گودرزی که گویا با توجه به مسائل مالی و شاید میزان پاداش مدال‌آوران المپیکی چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است، ادامه داد: قصد دارم بعد از بازگشت به ایران فقط در لیگ برتر کشتی بگیرم تا از نظر مالی به مشکلی برنخورم. حدود 10 سال بصورت حرفه‌ای کشتی گرفتم و چندین سال در تیم ملی بودم و دیگر انگیزه‌ای برای حضور در این عرصه ندارم.

دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن در خاتمه اظهار داشت: تمام تلاشم را برای کسب قهرمانی در المپیک به کار گرفتم اما با دو اشتباه در فینال به هدفم نرسیدم. البته به هیچ عنوان برای کسب افتخار در المپیک و سرافرازی کشورم کم کاری نکردم و تا پای جان در این مسابقات زحمت کشیدم.

صادق گودرزی علاوه بر مدال نقره وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک 2012 لندن، دو مدال نقره رقابت‌های جهانی 2010 مسکو و 2011 استانبول و همچنین یک برنز رقابت‌های جهانی 2009 هرنینگ دانمارک و چندین مدال طلای قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد./مهر

 


ویدیو مرتبط :
معجزه در کشتی - صادق گودرزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صادق گودرزی: خداحافظ کشتی!


صادق گودرزی، آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان بعد از کسب مدال نقره باز‌ی‌های المپیک 2012 لندن از عرصه قهرمانی خداحافظی کرد.

خبرگزاری مهر: صادق گودرزی، آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان بعد از کسب مدال نقره باز‌ی‌های المپیک 2012 لندن از عرصه قهرمانی خداحافظی کرد.

گودرزی پس از ناکامی در فینال وزن 74 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک 2012 لندن و کسب مدال نقره اعلام کرد: خداحافظ کشتی!

من به مدال‌هایی که یک کشتی گیر آرزوی داشتن آن را داشته رسیده‌ام و دیگر قصد ماندن در عرصه ملی کشتی را ندارم، مگر اینکه دستور ویژه‌ای در این خصوص به من ابلاغ شود.


گودرزی که گویا با توجه به مسائل مالی و شاید میزان پاداش مدال‌آوران المپیکی چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است، ادامه داد: قصد دارم بعد از بازگشت به ایران فقط در لیگ برتر کشتی بگیرم تا از نظر مالی به مشکلی برنخورم.

 حدود 10 سال بصورت حرفه‌ای کشتی گرفتم و چندین سال در تیم ملی بودم و دیگر انگیزه‌ای برای حضور در این عرصه ندارم.


دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن در خاتمه اظهار داشت: تمام تلاشم را برای کسب قهرمانی در المپیک به کار گرفتم اما با دو اشتباه در فینال به هدفم نرسیدم.

 البته به هیچ عنوان برای کسب افتخار در المپیک و سرافرازی کشورم کم کاری نکردم و تا پای جان در این مسابقات زحمت کشیدم.


صادق گودرزی علاوه بر مدال نقره وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک 2012 لندن، دو مدال نقره رقابت‌های جهانی 2010 مسکو و 2011 استانبول و همچنین یک برنز رقابت‌های جهانی 2009 هرنینگ دانمارک و چندین مدال طلای قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد.