ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صادق‌پور: می‌خواهم راه آهن را حفظ کنم


مدیرعامل جدید باشگاه راه‌آهن گفت: در خصوص آکادمی استقلال با افشارزاده جلسه داشتم و مطیع تصمیم او هستم.

خبرگزاری فارس: رضا صادق‌پور درباره حضورش به عنوان مدیرعامل در باشگاه راه‌آهن صحبت‌های زیر را انجام داد.

چه فرایندی طی شد تا شما به عنوان مدیرعامل باشگاه راه آهن انتخاب شوید؟

من چندان تمایل ندارم به گذشته برگردم و ترجیحم این است که در مورد آینده و برنامه‌هایم صحبت کنم. هیات مدیره تشکیل جلسه داد و بنده را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند. جا دارد از همین طریق از زحماتی که آقای رحیمی در این مدت کشیده تشکر کنم.

برنامه شما برای راه آهن چیست؟

برنامه من این است که تیم را حفظ کنیم تا در لیگ برتر بماند و همچنین تفکراتمان پایه محور است.

قبل از اینکه شما به عنوان مدیرعامل انتخاب شوید باشگاه راه آهن با تارتار قرارداد بلند مدت امضا کرد شما از این برنامه حمایت می‌کنید؟

تفکر من در مدیریت حذف نیست بلکه من به دنبال تقویت هستم. یک تفکر عقلانی برای رسیدن به اهدافمان.

روز گذشته مدیر رسانه‌ای شما استعفا کرد و همچنین ابراهیمی قائم مقام باشگاه تصمیمتان در مورد این دو استعفا چیست؟

همان طور که گفتم من تفکر حذفی ندارم تعامل و همدلی در راس کار من است. باید از هیات مدیره و در راس آن آقای کیانیان مالک باشگاه تشکر کنم که به من اعتماد کردند و من هم با حمایت آن‌ها بتوانم به اهدافمان برسیم. در حال حاضر کما فی السابق کارمان در باشگاه را انجام می‌دهیم و می‌خواهیم مثل گذشته با دقت و ظرافت کار را پیش ببریم. ما با همین مجموعه ادامه می دهیم من به دنبال برنامه‌های استراتژیک خودم هستم و قطعا جلسه می‌گذاریم و افرادی که با استراتژی ما همگام باشند برای ادامه همکاری قدمشان روی چشم من است.

شما قبل از اینکه مدیرعامل باشگاه راه‌آهن می‌شوید رئیس آکادمی باشگاه استقلال بودید اکنون با این انتخاب تکلیف آکادمی استقلال چه می‌شود؟ آیا حضور همزمان شما در این دو پست منع قانونی ندارد؟

من قبل از اینکه بخواهم در این خصوص صحبت کنم باید از هیات مدیره سال گذشته استقلال یعنی آقایان پورحیدری، صاحب پناه ، نثاری، نجف‌نژاد، معینی، توفیقی، افجه‌ای و همچنین هیات مدیره فعلی استقلال یعنی آقایان کرد نوری ، جهانیان و سبک‌دست تشکر کنم که به من اعتماد کردند تا در این دو سال ریاست آکادمی استقلال را عهده دار باشم. چون آکادمی هر باشگاه حساس‌ترین و قلب یک باشگاه است و باید بگویم در این مدت از همه مهمتر حمایت‌های پدر بزرگ ورزش ایران آقای افشارزاده و همچنین برادران و دوستان خوبم آقایان قلعه‌نویی،‌مظلومی ،نظری جویباری و خاوری را پشت سر خود داشتم. در بحث آکادمی جلسه‌ای با آقای افشارزاده داشتم و هرآنچه که به صلاح باشگاه استقلال و راه‌آهن باشد همان را انجام می‌دهیم البته در این زمینه منع قانونی وجود ندارد اما برای اینکه بتوانیم فضای حاکم را کمی و کیفی کنیم برنامه‌ریزی‌های خوبی شده و منتظر تصمیم گیری آقای افشارزاده هستم.

هفته گذشته برخی از مربیان پایه استقلال نسبت به عدم پرداخت مطالباتشان گلایه داشتند و به نظر می‌رسد باشگاه استقلال نمی‌تواند از پس هزینه‌های آکادمی استقلال بربیاید و در این شرایط شاید بهتر باشد شما به عنوان مدیرعامل باشگاه راه‌آهن توانتان را در این باشگاه بگذارید.

ما مطیع آقای افشارزاده هستیم. در آکادمی استقلال خیلی کارهای خوبی صورت گرفته است. ما باید این کارهای خود را ببینیم. در خصوص مطالبات مالی هم مکاتباتی با هیات مدیره صورت گرفته و همان طور که هیات مدیره استقلال مصوب کرده به زودی پول کادر فنی تیم‌های پایه پرداخت می‌شود و قطعا این مسئله با درایت و تدبیر افشارزاده حل خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
استاد رایفی پور - تفاوت رویای صادق و غیر صادق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صادق پور مدیرعامل باشگاه راه آهن شد


عضو هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد.

پس از اینکه با استعفای علیرضا رحیمی از مدیرعاملی باشگاه راه‌آهن موافقت شد، اعضای هیئت مدیره این باشگاه تشکیل جلسه دادند و مدیرعامل جدید این باشگاه را معرفی کردند.

رضا صادق‌پور، عضو هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن که پیش از این هم حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال را در کارنامه داشته است، به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد.