ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صادقیان: گل خوردن دقیقه 90 یعنی مرگ


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل خوردن دقیقه ۹۰ یعنی مرگ.

خبرگزاری فارس: پیام صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی پرسپولیس مقابل راه آهن و تساوی در این دیدار حساس اظهار داشت: یکی از بدترین و تلخ‌ترین روزهای خودم را پشت سر گذاشتم. روز قشنگی برای ما در حال اتفاق افتادن بود اما به یکباره همه چیز در دو دقیقه خراب شد و راستش را بخواهید من به یکباره مردم.

وی افزود: در شرایطی که 2 بر یک از راه آهن جلو بودیم می‌توانستیم 2 گل دیگر وارد دروازه راه آهن کنیم که متأسفانه به دلیل شکم سیری همه چیز را فراموش کردیم. هر چه می زدیم توپ‌ها وارد دروازه نشد و واقعا نمی دانم چه حرفی باید بزنم.

صادقیان ادامه داد: بد موقعی گل خوردیم. خوردن گل در دقایق 88 یا 90یعنی مرگ یک تیم. متأسفانه این اتفاق برایم افتاد و هنوز در شوک هستم و باورم نمی‌شود که یک برد را با تساوی عوض کردیم. اصلا نمی‌دانستم چطور باید سمت رختکن بروم.

وی در خصوص حمله هواداران به خودش پس از بازی نیز، گفت: موضوع خاصی نبود به من هیچ کس بی‌احترامی نکرده بود الحق و الانصاف هواداران ناراحت بودند شعارهایی هم دادند اما آنها می‌دانند که ما بی‌غیرت نیستیم. کسی به شخص من توهین و حرفی نزد. تا آن جایی که دیدم هر کسی مرا می‌دید بی‌احترامی و بی‌ادبی نکرد. اتفاقا هواداران هم مرا دیدند گفتند دستت درد نکند. تو فوتبال خودت را بازی کردی. من تا آن جایی که از دستم برمی‌آمد باور کنید کم نگذاشتم اما چه فایده فوتبال خوب بازی کنی اما تیم شما به خواسته خودش نرسد.

صادقیان در پاسخ سوالی که آیا هنوز امید دارید یا خیر، گفت: ما با امید زندگی می کنیم. خدا را چه دیدید شاید در بازی آخر اتفاقی برای ما افتاد که برای دیگران برعکس آن افتاد. با امید به خوزستان می‌رویم تا خدا ببینیم برای ما چه تدبیری در نظر گرفته است.

صادقیان در پایان درباره لیست منتشره از سوی رسانه‌ها نیز گفت: من در این باره حرفی ندارم. بگذارید گذشت زمان همه چیز را مشخص می‌کند. من فعلا فقط در شوک بازی با راه آهنم و نمی‌دانم کی از این وضعیت خارج می شوم. شاید هیچ وقت روز بازی با راه آهن را که یکی از تلخ‌ترین ساعات زندگیم را پشت سر گذاشتم و باور کنید چند دقیقه اصلا چشم من چیزی نمی‌دید را فراموش نکنم.


ویدیو مرتبط :
گل دقیقه 90 محسن دلیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال با 4 گل کار الشباب را تمام کرد/90 دقیقه تا حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا



لیگ قهرمانان آسیااستقلال تهران

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

استقلال با 4 گل کار الشباب را تمام کرد/90 دقیقه تا حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا

استقلال در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشباب امارات به یک پیروزی پر گل دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های الشباب امارات و استقلال از ساعت 20:15 در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی برگزار شد که این دیدار در پایان نیمه اول با پیروزی یک بر صفر الشباب به پایان رسیده بود اما این مسابقه در نهایت با پیروزی4 بر 2 استقلال به پایان رسید.

آبی پوشان هرچند در نیمه اول با گل دقایق پایانی شکست خوردند اما در نیمه دوم با ارائه یک بازی هوشمندانه توانستند از موقعیت هایی که ایجاد کردند نهایت استفاده را ببرند و در نهایت به پیروزی برسند. این پیروزی خیال استقلال را تا حدود زیادی راحت کرد تا در دیدار برگشت استرس چندانی نداشته باشند.

گل‌های الشباب را هنریکه لوئیز در دقیقه 2+45  و برونو داسیلوا  83به ثمر رساند. ساموئل 55، جواد نکونام 73 ،فرهاد مجیدی 79 و خسرو حیدری 89، 4 بار برای استقلال گلزنی کردند.

قضاوت این دیدار بر عهده نیشی‌مورا از کشور ژاپن بود. وی به علی حمودی، فرزاد حاتمی و ساموئل از استقلال ، لوئیز  و سامی از الشباب امارات کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری،‌ امیر حسین صادقی، علی حمودی (46 حنیف عمران زاده)، هاشم بیگ زاده، جواد نکونام،‌ ساموئل، مجتبی جباری، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور (74 فرزاد حاتمی)، فرهاد مجیدی(90، آرش برهانی) به میدان رفت.

فارس