ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صادقیان مشکلی برای بازی ندارد


مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: مشکل حق رشد پیام صادقیان بین دو باشگاه ذوب‌‌آهن و پرسپولیس است و ارتباطی به بازیکن ندارد.

خبرگزاری تسنیم: مصطفی شهبازی درباره اینکه با توجه به شکایت باشگاه ذوب‌آهن از پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت حق رشد پیام صادقیان، گفته می‌شود این بازیکن نمی‌تواند برای پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر به میدان برود، گفت: حق رشد هر بازیکنی بر عهده باشگاه ثانویه است. ذوب‌آهن درخواست پرداخت حق رشد این بازیکن را داده و باشگاه پرسپولیس باید آن را بپردازد و ارتباطی به بازیکن ندارد.

وی با بیان اینکه صادقیان مشکلی برای بازی در تیم پرسپولیس ندارد، عنوان کرد: هر بازیکن زیر 23 سال که به تیم دیگری می‌رود، باشگاه جدیدش باید حق رشد وی را به باشگاه قبلی پرداخت کند. اگر مشکلی پیش آمده، بین دو باشگاه ذوب‌آهن و پرسپولیس است و کمیته انضباطی باید به آن رسیدگی کند. بنابراین بحث حق رشد به صادقیان ارتباطی ندارد.


ویدیو مرتبط :
درباره حسن صادقیان، پدر پیام صادقیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استیلی: مشکلی برای بازی در رشت نداریم



 

 

محمدی: دیدار داماش و پرسپولیس برگزار می‌شود

 

مطمئنا بارندگی بر روی کیفیت تیم ما و مسابقه تاثیر زیادی دارد و باید ببینیم که آیا از پوشش بر روی زمین استفاده شده است تا زمین کیفیت بهتری داشته باشد یا نه.

حمید استیلی سرمربی پرسپولیس گفت : پرسپولیس با تیمی بازی دارد که در چند هفته اخیر به نتایج خیلی خوبی دست یافته است اما ما هم داماش را آنالیز کرده ایم و برنامه های خاصی را برای این دیدار در نظر گرفته ایم. انشالله که بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم و هواداران و تماشاگران از دیدن این مسابقه لذت ببرند.

استیلی ضمن بیان مطلب فوق گفت : ما از تیم داماش به یک شناخت نسبی رسیده ایم . این تیم بازیکنان با تجربه خوبی مثل مهدوی کیا ، مهدوی و غلامی دارند و با توجه بارندگی که در چند روز اخیر در رشت وجود داشته است مطمئنا بازی سختی را در پیش خواهیم داشت و نمی توان این مسابقه را از قبل پیش بینی کرد .

مربی پرسپولیس در خصوص تاثیرگذاری شرایط جوبی بر روی بازی و پرسپولیس گفت : مطمئنا بارندگی بر روی کیفیت تیم ما و مسابقه تاثیر زیادی دارد و باید ببینیم که آیا از پوشش بر روی زمین استفاده شده است تا زمین کیفیت بهتری داشته باشد یا نه . به هر حال ما بازیکنان با تجربه ای داریم که به بازی در زمین خیس آشنایی دارند و می دانند که در این زمین ها باید به چه شکل بازی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اینکه هر روز از تعویض مربی و یا مصطفی دنیزلی گفته می شود بر روی تیم و حرف شنوی بازیکنان تاثیر منفی نمی گذارد گفت : بازیکنان از من حرف شنوی دارند و تا روزی هم که من باشم همه آنها می دانند که باید به حرف ها و دستورالعمل های من گوش دهند . این حق باشگاه است که در مورد مربی تصمیم گیری کند و من در این مورد هیچ گله و شکایتی از آنها ندارم .

وی در پاسخ به این سوال که آیا اولادی و شکوری به دلایل انضباطی حضور ندارند گفت : چنین مسئله ای وجود ندارد و این بازیکنان فقط به دلایل فنی در لیست 18 نفره ما حضور ندارند .

استیلی در پایان در مورد غایبین این دیدار گفت : جواد کاظمیان را به علت مصدومیت و حمید علی عسگر را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و در مورد علی کریمی هم باید ببینیم ایشان تا فردا در چه وضعیتی قرار دارند تا بتوانیم از ایشان استفاده کنیم.