ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صادقیان: به خودم آمده‌ام


بازیکن نفت تهران می‌گوید به دلیل حضور این بازیکن در پرسپولیس استقلالی‌ها نسبت به این موضوع حساس شده بودند و مشکلی با آن ندارند.

ایسنا: بازیکن نفت تهران می‌گوید به دلیل حضور این بازیکن در پرسپولیس استقلالی‌ها نسبت به این موضوع حساس شده بودند و مشکلی با آن ندارند.

پیام صادقیان بعد از پایان دیدار استقلال و نفت تهران گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شاهد فوتبالی زیبا بودیم. متاسفانه نتیجه برای ما خوب نبود و بازی را واگذار کردیم. استقلال موقعیت گل خطرناک زیادی نداشت و فقط روی یک شوت و پنالتی به گل رسید.

وی ادامه داد: به نظرم داور می‌توانست صحنه خطا بر روی مومنی را پنالتی اعلام کند چرا که من پشت او بودم و حس کردم بازیکن استقلال به پای او لگد زد. حالا کارشناسان باید نظر دهند. مطمئنم که در ادامه لیگ عملکردمان بهتر ازاین خواهد بود.

پیام صادقیان در واکنش به حساسیت تماشاگران استقلال نسبت به او خاطرنشان کرد: اشکالی ندارد چرا که آن‌ها به خاطر حضور من در پرسپولیس حساس شده بودند و مشکلی با آن ندارند. هر چیزی که می‌خواهند بگویند.

بازیکن نفت در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد امسال نسبت به سال گذشته بازیکن آرام‌تری شده است اظهار کرد: من تاوان کارهایم را دادم و به خودم آمده‌ام. می‌خواهم کارم را بی‌سروصدا ادامه دهم و به کسی کاری ندارم.

وی در پایان گفت: خودتان دیدید که ما چه فوتبال زیبایی ارائه می‌دهیم اما نمی‌دانم چرا در گلزنی مشکل داریم. مطمئن باشید که به لیگ بازمی‌گردیم و امتیازات را کسب می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
درباره حسن صادقیان، پدر پیام صادقیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صادقیان: بعد از حضور در 90 خون ریختم!/ تا الان 60 درصد خودم بوده‌ام



صادقیان,بازی پرسپولیس و صبای قم

صادقیان: بعد از حضور در 90 خون ریختم!/ تا الان 60 درصد خودم بوده‌ام

هافبک پرسپولیس می‌گوید بعد از حضور در برنامه 90 قربانی کرده و خون ریخته است تا مشکلی برایش پیش نیاید!

پیام صادقیان در گفت‌وگو ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس پیش از بازی مقابل صبای قم در هفته‌ دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه بعد از پیروزی با ارزشی که برابر فجرسپاسی داشتیم، شرایط خوبی داریم. در این هفته‌ تمرین‌های منظمی را انجام داده‌ و خودمان را برای یک بازی سخت مقابل صبا آماده ‌کرده‌ایم.

او درباره آمار ضعیف پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه گفت: این که تا به حال نتوانسته‌ایم در بازی‌های خارج از خانه بردی به دست آوریم، علت خاصی نداشته است. در اکثر این بازی‌ها خوب کار کردیم. دیدار مقابل ذوب‌آهن که کاملا یک طرفه به سود ما بود. بازی با سپاهان هم که همه دیدند چه بلایی سرمان آوردند اما مقابل سایپا و نفت چندان خوب نبودیم. امیدوارم از این بازی پیروزی در بازی‌های خارج از خانه را هم استارت بزنیم.

صادقیان در پاسخ به این سوال که تا اینجای لیگ چقدر از عملکرد خود راضی است، گفت: تا به حال آن چه نشان داده‌ام 60 درصد از توانایی‌هایم بوده است. اگر نتوانستم 100 درصد باشم، به این خاطر بود که هر بازیکنی تا با شرایط پرسپولیس آشنا شود و خود را با بازیکنان دیگر هماهنگ کند،

 

چند هفته‌ای طول می‌کشد. با این حال خوشحالم که از همان ابتدای لیگ توانستم جواب اعتماد دایی را بدهم. نه تنها من که همه بازیکنان متحد شده‌ایم تا امسال قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان بیاوریم.

هافبک پرسپولیس درباره پاس گل‌های خود به سیدصالحی گفت: هر چه در توان دارم، برای پرسپولیس می‌گذارم. سعی می‌کنم در خدمت تیم باشم تا این که بخواهم برای خودم موفقیتی به دست بیاورم. پاس گل را هم خیلی بیشتر از گلزنی دوست دارم.

صادقیان درباره دیدار مقابل صبا گفت: آنها تیم خوب و دونده‌ای هستند که بازیکنان جوان و همچنین باتجربه‌ای دارند؛ به ویژه رضا عنایتی که با این سن و سال یکی از بهترین بازیکنان لیگ است و خیلی از مواقع به صبا کمک کرده. بازی سختی با این تیم داریم و امیدوارم با به دست آوردن سه امتیاز خود را در بالای جدول نگه داریم.

او درباره این موضوع که بعضی‌ها می‌گویند بازیکنانی که به برنامه «90» می‌روند تا چند هفته‌ دچار افت می‌شوند، گفت: من هم چنین چیزی را شنیده بودم. دیروز خون ریختم تا اتفاقی برایم نیفتد. هر چند که یکی، دو روزی است شدیدا سرما خورده‌ام! دیروز هم نتوانستم تمرین کنم. ان‌شاءالله امروز بهتر می‌شوم و با حضور در تمرین‌ها خود را به بازی جمعه مقابل صبا می‌رسانم.

بازیکن پرسپولیس همچنین درباره احتمال دعوت شدنش به تیم ملی گفت: تلاش خودم را کرده‌ام و این بستگی به نظر کی‌روش دارد که مرا دعوت کند یا خیر. امیدوارم این اتفاق بیفتد چرا که دوست دارم از همین اردوهای اول در تیم ملی حضور داشته باشم./ایسنا