ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صادقیان: امیدوارم فدراسیون کمک کند تا بازی کنم / بخشیده شوم بهترین بازی ام را انجام می دهم



اخبار,اخبار ورزشی ,پیام صادقیان

 

اخبار ورزشی - صادقیان: امیدوارم فدراسیون کمک کند تا بازی کنم / بخشیده شوم بهترین بازی ام را انجام می دهم

بازیکن محروم پرسپولیس گفت: «مسئولان باشگاه به من لطف دارند و در حال پیگیری کارهایم هستند تا بتوانم مقابل سپاهان به میدان بروم.»

بخشیده شدن ادامه مدت زمان محرومیت پیام صادقیان و احتمال حضور وی در بازی این هفته پرسپولیس مقابل سپاهان، خبری است که خوشحالی هواداران پرسپولیس را در پی داشته و آنها امیدوار به بازگشت ستاره تیم خود هستند.

خود پیام صادقیان ابراز امیدواری کرد که فدراسیون فوتبال کمک کند تا او بتواند برای پرسپولیس بازی کند.

* از وضعیت خودت بگو؟
- خدا را شکر در شرایط خوبی به سر می‌برم و آمادگی بدنی بالایی دارم و منتظرم تا بتوانم برای پرسپولیس بازی کنم.

* حتما شنیده‌ای که احتمال دارد مقابل سپاهان بازی کنی
- بله، مسئولان باشگاه به من لطف دارند و در حال پیگیری کارهایم هستند تا بتوانم مقابل سپاهان به میدان بروم.

* گویا قانونی وجود دارد که می‌توانی زودتر از زمان پایان محرومیت، تقاضای بخشش کنی؟
- بله، دو سوم محرومیت من تمام شده و با توجه به این‌که به تیم ملی هم دعوت شده‌ام از فدراسیون درخواست کرده‌ام که با توجه به این موضوع و همچنین شرایطی که من آن را درک کرده‌ام اجازه بازی کردن را به من بدهند تا من با روحیه بالا در خدمت پرسپولیس و تیم ملی باشم.

* این آمادگی را داری که برای پرسپولیس بازی کنی؟
- بله من در آمادگی صددرصد به سر می‌برم و امیدوارم فدراسیون هم کمک کند تا بتوانم دوباره بازی کنم. اگر بازی کنم مطمئنا بهترین بازی‌ام را ارایه خواهم داد.

* بازی با سپاهان را چطور می‌بینی؟
- سپاهان تیم خیلی خوبی است و ما بازی سختی را در پیش داریم اما با توجه به بردهای خوبی که به دست آورده‌ایم شرایط‌مان تغییر کرده و حالا با روحیه بالا به کسب پیروزی و سه امتیاز مقابل سپاهان فکر می‌کنیم.

* نظرت درباره تغییر کادر فنی پرسپولیس چیست؟
- خب تغییر و تحول کادر فنی در همه جای دنیا انجام می‌شود. در حال‌حاضر هم تیم ما با کادر فنی جدید نتایج خوبی گرفته و به آرامش رسیده‌ایم و امیدوارم که بتوانیم به همین روند ادامه دهیم.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
شما میخواخهید کدام مرحله کدام بازی را انجام دهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توافق فدراسیون فوتبال نیجریه با ایران برای پرداخت غرامت بازی انجام نشده



 

 

توافق فدراسیون فوتبال نیجریه با ایران برای پرداخت غرامت بازی انجام نشده

 

فدراسیون فوتبال نیجریه از توافق با فدراسیون ایران در مورد پرداخت مبلغ 200 تا 250 هزار دلار به عنوان غرامت در ازای انصراف از انجام بازی دوستانه ای که قرار بود 26 آبان ماه گذشته در تهران برگزار شود، خبر داد.

سایت های خبری نیجریه روز چهارشنبه در این خصوص نوشتند: ''اولاجیر آدمولا'' سخنگوی فدراسیون نیجریه اعلام کرده است، دو طرف در مورد مبلغ فوق به توافق رسیده اند و فدراسیون نیجریه به زودی این مبلغ را به فدارسیون ایران پرداخت خواهد کرد.

این در حالیست که فدراسیون ایران در ابتدا مبلغ 300 هزار دلار را درخواست کرده بود و چندی پیش هم ''موسی آمادو'' دبیر کل فدراسیون فوتبال نیجریه گفته بود، مذاکرات هنوز ادامه دارد.

به گفته مقامات نیجریه ای اگر ایران از طریق فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) درخواست غرامت می کرد، این مبلغ بسیار بیشتر می شد.

نیجریه دلیل لغو دیدار دوستانه با ایران را غیبت تعدادی از بازیکنان کلیدی خود اعلام کرده بود.