ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شیلی منتظر بهترین ورژن مسی است


آرژانتین و شیلی روز دوشنبه در اولین بازی خود در کوپا آمریکای 2016 به مصاف هم خواهند رفت.

ورزش سه: آرژانتین و شیلی روز دوشنبه در اولین بازی خود در کوپا آمریکای 2016 به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی یادآور فینال سال گذشته است که با برتری شیلی در ضربات پنالتی و قهرمانی این تیم توام شد. در جبهه آرژانتین نگرانی ها در مورد میزان آمادگی مسی است. فوق ستاره در بازی دوستانه برابر هندوراس آسیب دید و سپس برای حضور در دادگاه پرونده فرار مالیاتی اش مجبور به بازگشت به اسپانیا شد. مسی امروز به تمرینات تیم آرژانتین اضافه شد.

مارسلو دیاز، هافبک ارزشمند شیلی در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" ما قهرمان کوپا آمریکای سال گذشته هستیم و بدون شک یکی از شانس های مسلم قهرمانی در این دوره. بازی با آرژانتین همیشه ویژه و خاص است ولی باید قدم اول را محکم برداریم.

بسیاری نگران مسی هستند اما معتقدم ما مقابل آرژانتین بازی داریم نه فقط مسی. شیلی انتظار بهترین ورژن مسی را دارد چون او بهترین بازیکن دنیاست و فکر می کنم با حداکثر آمادگی برابر ما قرار خواهد گرفت اما نگرانی ما فقط مسی نیست چون آرژانتین بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب خود دارد."


ویدیو مرتبط :
لیونل مسی به شیلی رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کتک کاری برادر مسی با هواداران شیلی



اخبار,اخبار ورزشی ,لئو مسی

در جریان دیدار فینال کوپا آمه‌ریکا، عده ای از هواداران شیلیایی، با خانواده لئو مسی درگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین، در لحظات پایانی نیمه اول، هواداران شیلیایی شروع به هتاکی به خانواده مسی کردند و برادر مسی، با آن ها وارد بک درگیری لفظی شد. ای درگیری ها داشت ادامه پیدا می‌کرد که پلیس وارد عمل شد.

نیروهای امنیتی خانواده لئو مسی را به باکس رسانه ها بردند و آن ها ادامه بازی را از آن جا تماشا کردند.

شیلی این دیدار را در ضربات پنالتی به سود خود تمام کرد و برای اولین بار قهرمان کوپا آمه‌ریکا شد.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین