ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شیشه اتوبوس استقلال را شکستند!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - شیشه اتوبوس استقلال را شکستند!

سرپرست استقلال از عدم اسکورت تیمش توسط نیروهای انتظامی در اهواز به شدت انتقاد کرد.

میرشاد ماجدی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، با انتقاد از هیات فوتبال خوزستان گفت: در جلسه هماهنگی بازی ما و فولاد نوین از مسئولان خواستیم که برای ما حتما اسکورت در نظر بگیرند چراکه فصل گذشته هم در بازی با فولاد شیشه اتوبوس ما را با سنگ شکستند. در جلسه هماهنگی گفتند که ببینیم چه می شود و صحبت‌هایی از این دست مطرح کردند. متاسفانه ما نه در رفت و نه در برگشت از استادیوم اسکورت نداشتیم و در نهایت یک فرد موتور سوار با سنگ شیشه عقب اتوبوس را شکست. واقعا خوش شانس بودیم که این شکستن شیشه آسیبی به بازیکنان حاضر در انتهای اتوبوس نرساند.
 
وی افزود: مشکل دومی که در استادیوم بود، فحاشی شدید علیه ما بود که متاسفانه هیچ یک از اعضای تیم حریف و یا مسئولان حاضر در ورزشگاه تلاشی برای متوقف کردن آن نکردند و ناظر بازی صرفا گفت که در گزارشش به این مسئله اشاره می کند. متاسفانه اتفاقاتی که شب گذشته برای ما افتاد چیزی نیست که بتوان از آن به سادگی گذشت و بی توجهی به درخواست مان را نمی دانم با چه منطقی می توان توجیه کرد.
اخبار ورزشی - سایت باشگاه استقلال

 


ویدیو مرتبط :
شکستن شیشه اتوبوس و افتادن آهو داخل آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه دیدار فولاد و استقلال; شیشه اتوبوس استقلال شکست + عکس




حاشیه دیدار فولاد و استقلال
شیشه اتوبوس استقلال را در شهر آبی‌ها شکستند/ مسئولان باشگاه در تدارک شکایت به کمیته انضباطی

هواداران تیم فولاد پس از دیدار این تیم مقابل استقلال، شیشه اتوبوس بازیکنان تیم فوتبال استقلال را شکستند.

پس از پایان دیدار تیم های فولاد و استقلال که با برتری دو بر صفر استقلال در اهواز همراه شد، ابتدا به خاطر جنجالی که هواداران فولاد در پایان این دیدار به وجود آوردند، بازیکنان هر دو تیم از جمله استقلالی‌ها در رختکن حبس شده و زمانی هم که قرار بود تا با اتوبوس از ورزشگاه خارج شوند، هواداران فوتبال به سمت اتوبوس بازیکنان استقلال حمله‌ور شده و شیشه‌های آن را شکستند.

بر همین اساس، منصور پورحیدری سرپرست استقلال سریعاً با مسئولان این تیم تماس برقرار کرده و این موضوع را به اطلاع آنها رساند تا باشگاه استقلال پس از وقوع این حادثه در تدارک شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برآید.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - فارس،ایسنا