ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شیرین ترین خبر برای هواداران استقلال



اخبار,اخبارورزشی,دروازبانان استقلال

سرانجام بعد از سال ها کینه و دلخوری دو گلر محبوب استقلالی ها آشتی کردند.

وحید طالب لو و مهدی رحمتی بعد از نزدیک به یک دهه دلخوری و کینه از همدیگر ، این بار به نظر می رسد خیلی بردارانه با هم آشتی کردند. کینه ای که از سال ها قبل و از زمان حضورشان در استقلال سال 1385 شکل گرفته بود ، به پایان رسیده است. این دو دیشب و بعد از اینکه وحید طالب لو در مصاحبه ای اتفاقات بازی سال قبل استقلال و پیکان را اشتباه دانست ، دستان همدیگر را خیلی گرم فشردند و خیلی برادرانه در کنار هم نشستند.

 

دو کاپیتان آبی ها که قرار شده این فصل در کنار هم سنگر استقلال را حفظ کنند ، به هم قول دادند دل شان با تیم باشد و هر کدام شان در گل ایستاد ، دیگری مثل شیر در کنارش باشد. مظلومی البته می تواند با تقسیم بازی های لیگ برای یکی از آنها و حذفی برای دیگری ، این رقابت را مثل بیشتر تیم های دنیا ، جذاب تر و ثبات دروازه تیمش را هم بیشتر کند. کاری که مثلا در بارسلونا اتفاق افتاد.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
سالگرد وحشی گری های هواداران استقلال... با هواداران استقلال آشنا شوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موضع گیری جدی هواداران به خبر بازگشت جواد نکونام به استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,جواد نکونام

 

اخبار ورزشی - موضع گیری جدی هواداران به خبر بازگشت جواد نکونام به استقلال

خبر بازگشت احتمالی جواد نکونام به استقلال با واکنش منفی علاقمندان به این تیم مواجه شده است.  

  جواد نکونام در اواسط فصل جاری از استقلال جدا و راهی لیگ کویت شد تا محبوبیتش نزد استقلالی ها ار از دست بدهد.


هواداران استقلال وی را یکی از عوامل اصلی افت این تیم در نیم فصل دوم می دانند و اکنون در واکنش به شایعه بازگشت احتمالی وی به استقلال موضع گیری کرده اند.

یکی از سایت های کویتی خبر داده که تیم الکویت قصد ندارد قرارداد نکونام را تمدید کند و هافبک سابق آبی ها نیز قصد دارد به لیگ برتر ایران بازگردد.

 از استقلال به عنوان مقصد احتمالی کاپیتان تیم ملی نام برده شده هواداران این تیم به شدت با این اتفاق مخالفت کرده و حاضر به حمایت از وی نیستند.
 اخبار ورزشی - نامه