ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شیراک ارمنستان به ایران نمی‌آید/ عذرخواهی از پرسپولیس با ارسال ایمیل



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تدارکاتی پرسپولیس با شیراک ارمنستان


اخبار ورزشی - شیراک ارمنستان به ایران نمی‌آید/ عذرخواهی از پرسپولیس با ارسال ایمیل

قائم مقام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مسئولان باشگاه شیراک ارمنستان برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال این باشگاه به تهران نمی‌آیند و این مسابقه عملا لغو شده است.

به گزارش مهر، بهروز منتقمی در خصوص دیدار تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس با شیراک ارمنستان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: قرار بود تیم فوتبال پرسپولیس روز 26 اسفندماه برای برگزاری بازی تدارکاتی با تیم شیراک در 28 اسفندماه عازم ارمنستان شود اما درپی مذاکرات انجام شده، باشگاه شیراک آمادگی خود برای سفر به تهران و برگزاری این بازی در ایران را اعلام داشتند.

وی در ادامه افزود: قرار بود آنها به تهران بیاید این بازی بازی تدارکاتی انجام شود، تیم پرسپولیس نیز تابستان سال آینده عازم ارمنستان شود اما باشگاه شیراک امشب با ارسال ایمیلی اعلام داشت با توجه به مشکلات پروازی و عدم امکان تهیه بلیط در تاریخ برگزاری بازی این تیم قادر به سفر به تهران نیست.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه یادآور شد: مسئولان باشگاه شیراک عذرخواهی رسمی خود در این ایمیل را اعلام داشته و اعلام آمادگی کردند که در فرصتی مناسب دیدار تدارکاتی تیم های پرسپولیس و شیراک برگزار شود.

منتقمی همچنین گفت: بنده این موضوع را به علی دایی سرمربی اعلام کردم و سرمربی تیم در نظر دارد اواخر اسفندماه بازی تدارکاتی با یکی از تیم‌های داخلی دیگر را برگزار کند تا تیم پرسپولیس طبق برنامه‌های فنی مد نظر سرمربی تیم، آماده بازی با تیم داماش گیلان در تاریخ هفتم فروردین‌ماه شود.
 اخبار ورزشی - مهر
 


ویدیو مرتبط :
اموزش ارسال ایمیل گروهی و بازاریابی ایمیلی ، گام چهارم (روش ارسال ایمیل در پنل)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارسال ایمیل های حجیم



 

 

ارسال ایمیل های حجیم

 

 

بعضی از میل سرورها (Mail Server: برنامه كه روی سرور نصب می شود و نقل و انتقال ایمیل ها را مدیریت می كند) نسبت به ارسال ایمیل های حجیم، محدودیت هایی دارند و اجازه ارسال آنها را نمی دهند. اما برای فرار از این محدودیت، راه حل های مختلفی وجود دارد.


به عنوان مثال، فشرده سازی یكی از این روش ها است.

روش دیگری كه برنامه Outlook Express نیز از آن پشتیبانی می كند، تقسیم كردن ایمیل است. در این روش، ایمیل قبل از ارسال توسط برنامه فرستنده، به قطعات كوچك تر تقسیم و بعد از دریافت توسط برنامه گیرنده، دوباره سرهم می شود.

 


برای تنظیم این ویژگی در برنامه Outlook Express مراحل زیر را دنبال كنید:
پس انتخاب گزینه Accounts از منوی Tools به صفحه Mail بروید. در ادامه بعد از انتخاب آدرس ایمیل تان، روی دكمه Properties كلیك كنید و به صفحه Advanced بروید. در قسمت Sending، گزینه ای با نام Massage larger than...KB Break apart وجود دارد كه فعال كردن آن به OE می گویند، ایمیل هایتان را قبل از ارسال تقسیم كند. با تعیین محدوده حجمی ایمیل ها در بخش عددی این گزینه، از این پس ایمیلی كه اندازه آن از این حد بیشتر باشد، ابتدا به قطعات كوچك تر تقسیم شده و سپس ارسال می گردد.