ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شیث: امیدوارم دوباره پیراهن پرسپولیس را برتن كنم



 

 

 

شیث: امیدوارم دوباره پیراهن پرسپولیس را برتن كنم

 

جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با حضور حبیب کاشانی، علی دایی، حسین عبدی و محمد رسایی انجام شد.

در این جلسه علاوه بر صحبت درباره موارد مختلف مربوط به مسائل فنی تیم از جمله حضور در تورنمنت ترکیه، آنالیز بازی‌های گذشته تیم، تکمیل امکانات ورزشگاه درفشی‌فر و ... صحبت شد. علاوه بر این مسائل شیث رضایی مدافع اخراجی پرسپولیس در میانه این جلسه میهمان اعضا بود و طبق قرار قبلی توضیحاتش را درباره اتهاماتی که به وی وارد شده بود ارائه کرد. رسایی مشاوره کاشانی بعد از جلسه گفت:«اعلام کرده تابع نظر باشگاه است و هر تصمیمی در قبال او گرفته شود می‌پذیرد.» اما خود رضایی گفت:«من حرف‌هایم را در این جلسه زدم اما خودم هم نمی‌دانم قرار است چه اتفاقاتی در آینده بیفتد من هم مثل همه منتظر جواب هستم ولی امیدوارم دوباره بتوانم پیراهن پرسپولیس را برتن کنم.»


ویدیو مرتبط :
حواشی رونمایی از پیراهن پرسپولیس و لو رفتن پیراهن دربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: خلعتبری ۳ و نیم میلیارد تومان ضرر کرد/آرزوی دو ساله ام بود او پیراهن پرسپولیس را برتن کند



مدیر عامل باشگاه پرسپولیس,محمدرضا خلعتبری

رویانیان: خلعتبری ۳ و نیم میلیارد تومان ضرر کرد/آرزوی دو ساله ام بود او پیراهن پرسپولیس را برتن کند

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالم که پس از دو سال پیگیری، محمدرضا خلعتبری با پرسپولیس قراردادی دو ساله بست.

محمد رویانیان پس از امضای قرارداد دو ساله با محمدرضا خلعتبری به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: آرزوی دو ساله‌ام بود که محمدرضا خلعتبری پیراهن پرسپولیس را بر تن کند، چرا که هواداران و مربیان پرسپولیس خواهان حضور او در این تیم پرطرفدار بودند.

وی افزود: فصل قبل نتوانستم خلعتبری را به پرسپولیس بیاورم. امسال اما از تیر ماه شخصا با باشگاه عجمان و مدیر برنامه‌های خلعتبری در امارات جلساتی داشتم. ما روی قیمت مشکل داشتیم و به توافق نرسیدیم اما خلعتبری پس از تغییر نام لیگ این کشور قاطعانه به من گفت: مرا بیاورید پرسپولیس.

 

مذاکرات ما از سر گرفته شد و هم باشگاه عجمان همکاری کرد و چهارصد هزا دلار تخفیف داد و هم خلعتبری تخفیف بسیار خوبی به ما داد. جا دارد هم از مدیران باشگاه عجمان و هم از این بازیکن ملی‌پوش و مدیر برنامه‌هایش و تمام کسانی که ما را در این راه یاری دادند، تشکر کنم.

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: خلعتبری با پرسپولیس برای سال اول قراردادی 650 میلیون تومانی بست که 150 میلیون نیز در صورت راهیابی پرسپولیس به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و گلزنی او به این بازیکن تعلق می‌گیرد. ما با خلعتبری قراردادی دو ساله بستیم. مبلغ قرارداد سال اول او را شفاف گفتم و باید بگویم مبلغ قرارداد سال دومش با پرسپولیس متفاوت است.

رویانیان در پاسخ به این سوال که خلعتبری از میلیاردها تومان پول به خاطر کشورش و پرسپولیس گذشت کرده، گفت: در واقع خلعتبری حدود سه و نیم میلیارد تومان ضرر کرد. این کار او جای تقدیر و تبریک دارد. خلعتبری دست به کار بزرگی زد و اگر منصف باشیم باید بگویم این اقدام و گذشت او در تاریخ فوتبال ما ماندگار خواهد شد.

رویانیان خاطرنشان کرد: وظیفه خود می‌دانم بار دیگر از آقای حسین هدایتی تشکر و تقدیر کنم. البته ما یک اسپانسر دیگر هم داریم که از آن رونمایی خواهیم کرد.

محمد رویانیان در پایان گفت: قرارداد خلعتبری در هیئات فوتبال و سازمان لیگ ثبت خواهد شد و اقدامات لازم برای دریافت ITCو ثبت قرارداد در سیستم TMSفیفا و دریافت مجوز از فدراسیون بین‌المللی فوتبال ظرف امروز و فردا انجام خواهد شد و قاطعانه باید بگویم خلعتبری برای بازی کردن در دربی به محض دریافت ITCهیچ مشکلی نخواهد داشت و در صورت صلاحدید آقای دایی می‌تواند در دربی به میدان برود.

 

بد نیست بگویم فصل گذشته در تاریخ دوم بهمن ماه، ولاتکو بازیکن مقدونیه‌ای با پرسپولیس قرارداد بست و ITCاو را با پیگیری فراوان دریافت کردیم و کارت بازی ولاتکو برای حضور در دربی که ششم بهمن بود، صادر شد اما این بازیکن به علت سرماخوردگی در لیست 18 نفره قرار نگرفت و خلعتبری نیز چون از سهمیه بازیکن آزاد  استفاده نکرده‌ایم پس از دریافت ITCهیچ منعی برای بازی کردن در دربی ندارد./فارس