ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شگفتی در لیگ قهرمانان اروپا/شکست رئال، من سیتی ، آرسنال و میلان



شگفتی در لیگ قهرمانان اروپا

شکست رئال، من سیتی ، آرسنال و میلان

هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دیشب چهارشنبه شب 3 آبان با انجام هشت دیدار در سرتاسر اروپا برگزار شد.

در مهمترین بازیها رئال دو بریک مغلوب دورتموند شد ، آژاکس 3 بر یک از سد منچستر سیتی گذشت و مالاگا یک برصفر میلان را برد . در ضمن آرسنال که با شش امتیاز در صدر جدول قرار داشت با شکست مقابل شالکه 04 صدرنشینی را به حریف داد .

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام بازی های سوم چهار گروه نخست این رقابت ها به پایان رسید. پورتو و مالاگا همه بازی های دور رفت را با برد به پایان رساندند و صدرنشینان گروه های نخست و سوم لقب گرفتند. شالکه و دورتموند نیز با 7 امتیاز پیشتازان گروه های دوم و چهارم شناخته شدند.

 شکست رئال مادرید در دورتموند، آرسنال در لندن، میلان در مالاگا، منچسترسیتی در آمستردام مهم ترین رخدادهای بازی های چهارشنبه شب بودند. با این نتایج موقعیت ماسیمیلیانو آلگری در میلان و منچسترسیتی در گروه چهارم به خطر افتاده است.

تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ به نخستین پیروزی خود در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و توانست با نتیجه یک بر صفر اندرلخت بلژیک را به سختی مغلوب کند.

این پیروزی نه چندان سزاور حاصل یک ضربه پنالتی بود که در دقیقه 72 توسط الکساندر کرژاکف به ثمر رسید و باعث شد تا قهرمان بیمار روسیه با کسب سه امتیاز در خانه خود به مکان سوم جدول صعود کند.

مالاگا تیم تازه وارد اسپانیایی به لیگ قهرمانان، دیگر تیم گروه سه با کسب شش امتیاز از دو بازی خود صدرنشین است در حالیکه آث میلان ایتالیا چهار امتیازی است و اندرلخت تنها یک امتیاز اندوخته است .

برنامه کامل مسابقات دیشب جام قهرمانان اروپا و جدول هر گروه به قرار زیر است:

گروه اول:

دنیامو زاگرب 0 -  3 پاری سن ژرمن

پورتو 3 -  2 دینامو کیف

1- پورتو 9  امتیاز

2- پاری سن ژرمن 6 امتیاز

3- دنیاموکیف اوکراین سه امتیاز

4- دینامو زاگرب صفر امتیاز

گروه دوم:

مون پلیه 1 - 2 المپیاکوس

آرسنال 0 - 2 شالکه 04

1- شالکه 04 7 امتیاز

2- آرسنال شش امتیاز

3- المپیاکوس 3 امتیاز

4- مون پلیه 1 امتیاز

گروه سوم:

زنیت 1 - 0  اندرلشت

مالاگا 1 - 0 آث میلان

1- مالاگا 9 امتیاز

2- آث میلان چهار امتیاز

3- زنیت 3 امتیاز

4- اندرلشت یک امتیاز

گروه چهار:

بوروسیادورتموند 2 - 1 رئال مادرید

آژاکس 3 - 1 منچسترسیتی

1- بوروسیادورتموند 7 امتیاز

2- رئال مادرید شش امتیاز

3- آژاکس 3 امتیاز

4- منچسترسیتی یک امتیاز

تابناک

 


ویدیو مرتبط :
رئال مادرید 3-1 آث میلان _ 2003/03/12 _ لیگ قهرمانان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیگ قهرمانان اروپا/ پیروزی بارسلونا، میلان، آرسنال و شکست چلسی و دورتموند



اخبارورزشی, مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا
پیروزی بارسلونا، میلان، آرسنال و شکست چلسی و دورتموند

تیم های فوتبال بارسلونا، میلان و آرسنال مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، از دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هشت مسابقه از گروه‌های پنجم تا هشتم برگزار شد که نتایج و اتفاقات این دیدارها را مرور می‌کنیم:

گروه پنجم: (شالکه، استیوا بخارست، چلسی و بازل)
در این گروه و در ورزشگاه ولتینز آرنا تیم فوتبال شالکه میزبان استیوا بخارست بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود شالکه به پایان رسید.
اوچیدا 67، بواتنگ 78 و دراکسلر 85 برای شالکه گلزنی کردند.

در بازی دیگر این گروه چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان بازل سوئیس بود. این مسابقه در پایان 90 دقیقه با نتیجه 2 بر یک به سود بازل خاتمه یافت.
اسکار در دقیقه 45 موفق شد قفل دروازه بازل را باز کند. در دقیقه 71 محمد صلاح بازی را به تساوی کشاند و استرلر در دقیقه 81 میهمان را 2 بر یک پیش انداخت.

گروه ششم: (المپیک مارسی، آرسنال، ناپولی و بورسیا دورتموند)
در شب اول مرحله گروهی المپیک مارسی در استادیوم ولودروم میزبان توپچی‌های لندن بود که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود آرسنال به پایان رسید.
تئو ولکات در دقیقه 65 میهمان را یک بر صفر پیش انداخت و آرون رمزی 84 گل دوم را زد. آیه وو در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی یکی از گلهای خورده را جبران کرد.

در دیدار دیگر نیز ناپولی در ورزشگاه سن‌پائولو میزبان بورسیا دورتموند نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود ناپولی به پایان رسید.
هیگواین در دقیقه 29 میزبان را یک بر صفر پیش انداخت و اینسینیه در دقیقه 67 بازی را 2 بر صفر کرد. زونیگا 87 تک گل دورتموند را زد.
در این بازی همچنین وایدن فالر دروازه‌بان دورتموند در دقیقه 45 با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد.

گروه هفتم:(آستریا وین، پورتو، اتلتیکو مادرید و زنیت)
در این گروه و در بازی نخست آستریا وین در ورزشگاه ارنست هاپل میزبان پورتو پرتغال بود. این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پورتو خاتمه یافت.
گونزالز در دقیقه 55 پورتو را پیش انداخت.

در دیدار دیگر گروه نیز اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون میزبان زنیت بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید.
میراندا در دقیقه 40 مادریدی‌ها را یک بر صفر پیش انداخت. توران 64 و باپتیستائو 80 دیگر گل‌های اتلتیکو را زدند و هالک 58 برای زنیت گلزنی کرد.

گروه هشتم: (میلان، سلتیک، بارسلونا و آژاکس)
در این گروه و در دیدارهای نخستین تیم فوتبال آث میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان سلتیک بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود میلان به پایان رسید.
زاپاتا در دقیقه 82 برای میلان گلزنی کرد.

در مسابقه دیگر نیز بارسلونای اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان آژاکس آمستردام بود. این مسابقه با نتیجه 4 بر صفر به سود بارسا خاتمه یافت.
لیونل مسی روی یک ضربه ایستگاهی موفق شد در دقیقه 22 بارسلونا را یک بر صفر پیش اندازد. مسی در دقایق 55 و 75 دو گل دیگر نیز زد و پیکه در دقیقه 69 دیگر گل بارسا را وارد دروازه آژاکس کرد.
همچنین پورسن در دقیقه 77 یک ضربه پنالتی را برای آژاکس از دست داد.

فارس